Specialiųjų pedagogų apklausa
Mums labai svarbi Jūsų nuomonė
apie specialiųjų pedagogų
pasirengimo profesijai kokybę.
Apklausa leis pamatyti studijų
tobulinimo galimybes, geriau
suprasti, su kokiomis
problemomis ir sunkumais
susiduria mūsų
absolventai.Apklausa yra
ANONIMINĖ. Joje kviečiame
dalyvauti Šiaulių universiteto
absolventus, dirbančius
specialiaisiais pedagogais.
Rezultatai bus aptarti
Socialinės gerovės ir negalės
studijų fakulteto dekanate ir
katedrose bei panaudoti
tobulinant specialiosios
pedagogikos programos studijų
kokybę.
Lytis
Amžius
Prieš kiek metų baigėte specialiosios pedagogikos studijas? (įrašykite)
Jūsų studijų programos (ir specializacijos) pavadinimas
Jūsų studijų forma
Kokios pakopos studijas baigėte?
Ar šiuo metu mokotės?
Jei studijuojate, kokia tai studijų programa? (įrašykite pavadinimą, pakopą -bakalauro, magistro)
- VU, SPEC.PEDAGOGIKA-MAGISTRAS
- magistro
- oligofrenopedagokika su logopedija
- -----
- specialioji pedagogika -magistro
- baigiau sveitimo vadybos magistrantura
- bakalauro
- specialioji pedagogika (specializacija - logopedija), bakalauras
- Specialioji pedagogika. magistrantura
- specialioji pedagogika, bakalauro
Jūsų pedagoginio darbo stažas
Šiuo metu dirbate:
Jūsų pareigos (parašykite) :
- Specialiosios klasės mokytoja
- mokytoja
- spec.pedagogė
- lavinamosios klasės mokytoja
- vyr.logopedė
- sutrikusio intelekto vaikų ir jaunuolių ugdymo centras
- specialioji pedagogė
- spec.pedagogas- logopedas
- specialioji pedagogė
- logopedė
Miestas, kuriame yra Jūsų darbovietė (mokykla ar kt. ugdymo įstaiga)
- Alytus
- silute
- Mažeikiai
- Pajūrio mst.
- Kaunas
- Anykščiai
- Tauragės rajonas, Žygaičių gimnazija
- Švenčionys
- Šakiai
- Simno vidurine mokykla
Kokias specialiųjų pedagogų kompetencijas reikėtų ugdyti studijų metais? (Žr. žemiau)
- gebėjimas reflektuoti savo pedagoginę veiklą
- bendrauti su vaiko šeima
- supratimas neigaliesiems, praktinis darbas
- bandymas
Gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su asmeniu, grupe specialiajam pedagogui
Gebėjimas reflektuoti savo pedagoginę veiklą, siekiant ją tobulinti
Gebėjimas susirasti informaciją įvairiuose šaltiniuose, ją analizuoti, kritiškai vertinti
Gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis (kompiuteriu, internetu...)
Gebėjimas atlikti mokslinius tyrimus, analizuoti ir interpretuoti tyrimų rezultatus ir kt.
Įvertinkite savo gebėjimus (pateikiame žemiau):
- geri
- bandymas
Mokslinio darbo organizavimo gebėjimai
Tyrėjo, reflektuojančio pokyčius, kompetencijos
Gebėjimas konceptualiai reikšti idėjas
Gebėjimas naudoti įvairias komunikacijos priemones ir formas
Metamokymosi kompetencija
Vaikų, turinčių raidos ypatumų, tipologinių ir individualių bruožų išmanymas
Gebėjimas atlikti ugdytinių specialiųjų ugdymos(si) poreikių tęstinį įvertinimą
Specialiojo ugdymo teorijų, didaktinių sistemų ir technologijų išmanymas, gebėjimas jas taikyti
Gebėjimas konsultuoti pedagogus ir SP vaikų tėvus mokinių SP įvertinimo ir ugdymo klausimais
Gebėjimas įvertinti kalbos ir komunikacijos sutrikimus, taikyti kalbos ugdymo sistemas
Kokių TEORINIŲ ŽINIŲ dažniausiai TRŪKSTA specialiesiems pedagogams?
Kokių PROFESINIŲ GEBĖJIMŲ dažniausiai STOKOJA specialieji pedagogai?
Kokių studijuotų dalykų žinios ir gebėjimai labiausiai praverčia Jūsų dabartiniame darbe? Žr. žemiau
- bandymas