Specialiųjų pedagogų apklausa

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie specialiųjų pedagogų pasirengimo profesijai kokybę. Apklausa leis pamatyti studijų tobulinimo galimybes, geriau suprasti, su kokiomis problemomis ir sunkumais susiduria mūsų absolventai.Apklausa yra ANONIMINĖ. Joje kviečiame dalyvauti Šiaulių universiteto absolventus, dirbančius specialiaisiais pedagogais. Rezultatai bus aptarti Socialinės gerovės ir negalės studijų fakulteto dekanate ir katedrose bei panaudoti tobulinant specialiosios pedagogikos programos studijų kokybę.

Lytis

Amžius

Prieš kiek metų baigėte specialiosios pedagogikos studijas? (įrašykite)

Jūsų studijų programos (ir specializacijos) pavadinimas

Jūsų studijų forma

Kokios pakopos studijas baigėte?

Ar šiuo metu mokotės?

Jei studijuojate, kokia tai studijų programa? (įrašykite pavadinimą, pakopą -bakalauro, magistro)

  1. VU, SPEC.PEDAGOGIKA-MAGISTRAS
  2. magistro
  3. oligofrenopedagokika su logopedija
  4. -----
  5. specialioji pedagogika -magistro
  6. baigiau sveitimo vadybos magistrantura
  7. bakalauro
  8. specialioji pedagogika (specializacija - logopedija), bakalauras
  9. Specialioji pedagogika. magistrantura
  10. specialioji pedagogika, bakalauro
…Daugiau…

Jūsų pedagoginio darbo stažas

Šiuo metu dirbate:

Jūsų pareigos (parašykite) :

  1. Specialiosios klasės mokytoja
  2. mokytoja
  3. spec.pedagogė
  4. lavinamosios klasės mokytoja
  5. vyr.logopedė
  6. sutrikusio intelekto vaikų ir jaunuolių ugdymo centras
  7. specialioji pedagogė
  8. spec.pedagogas- logopedas
  9. specialioji pedagogė
  10. logopedė
…Daugiau…

Miestas, kuriame yra Jūsų darbovietė (mokykla ar kt. ugdymo įstaiga)

  1. Alytus
  2. silute
  3. Mažeikiai
  4. Pajūrio mst.
  5. Kaunas
  6. Anykščiai
  7. Tauragės rajonas, Žygaičių gimnazija
  8. Švenčionys
  9. Šakiai
  10. Simno vidurine mokykla
…Daugiau…

Kokias specialiųjų pedagogų kompetencijas reikėtų ugdyti studijų metais? (Žr. žemiau)

  1. gebėjimas reflektuoti savo pedagoginę veiklą
  2. bendrauti su vaiko šeima
  3. supratimas neigaliesiems, praktinis darbas
  4. bandymas

Gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su asmeniu, grupe specialiajam pedagogui

Gebėjimas reflektuoti savo pedagoginę veiklą, siekiant ją tobulinti

Gebėjimas susirasti informaciją įvairiuose šaltiniuose, ją analizuoti, kritiškai vertinti

Gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis (kompiuteriu, internetu...)

Gebėjimas atlikti mokslinius tyrimus, analizuoti ir interpretuoti tyrimų rezultatus ir kt.

Įvertinkite savo gebėjimus (pateikiame žemiau):

  1. geri
  2. bandymas

Mokslinio darbo organizavimo gebėjimai

Tyrėjo, reflektuojančio pokyčius, kompetencijos

Gebėjimas konceptualiai reikšti idėjas

Gebėjimas naudoti įvairias komunikacijos priemones ir formas

Metamokymosi kompetencija

Vaikų, turinčių raidos ypatumų, tipologinių ir individualių bruožų išmanymas

Gebėjimas atlikti ugdytinių specialiųjų ugdymos(si) poreikių tęstinį įvertinimą

Specialiojo ugdymo teorijų, didaktinių sistemų ir technologijų išmanymas, gebėjimas jas taikyti

Gebėjimas konsultuoti pedagogus ir SP vaikų tėvus mokinių SP įvertinimo ir ugdymo klausimais

Gebėjimas įvertinti kalbos ir komunikacijos sutrikimus, taikyti kalbos ugdymo sistemas

Kokių TEORINIŲ ŽINIŲ dažniausiai TRŪKSTA specialiesiems pedagogams?

Kokių PROFESINIŲ GEBĖJIMŲ dažniausiai STOKOJA specialieji pedagogai?

Kokių studijuotų dalykų žinios ir gebėjimai labiausiai praverčia Jūsų dabartiniame darbe? Žr. žemiau

  1. bandymas

Bendroji psichologija

Raidos ir pedagoginė psichologija

Moksleivio anatomija, fiziologija ir patologija

Vaikų neurologija ir psichopatologija

Vaikų ugdymo higiena

Informacijos valdymas

Informacinės technologijos

Specialybės kalbos kultūra

Fonetika

Specialybės užsienio kalba

Filosofijos pagrindai

Vertybių sistema visuomenėje

Ugdymo sistemos

Bendroji ir specialioji didaktika

Auklėjimo teorija ir metodika

Protinės raidos sutrikimai

Specifinės mokymosi negalės

Emocijų ir elgesio sutrikimai

Sensorikos sutrikimai

Fiziniai ir judėjimo sutrikimai

Judėjimo ir komunikacijos sutrikimai

Vaikų raidos įvertinimas

Lietuvių kalbos didaktika

Matematikos didaktika

Pasaulio pažinimo didaktika

Gamtos didaktika

Istorijos didaktika

Geografijos didaktika

Dailės didaktika

Meninė raiška

Technologijų didaktika

Logopedija

Kūno kultūra

Kūno kultūros teorija ir didaktika

Bendroji kineziterapija

Specialioji kineziterapija

Kineziterapija pediatrijoje

Fizinė terapija

Vaikų ligų prevencija

Pirmoji pagalba mokykloje

Krizinių situacijų edukacinėje aplinkoje prevencija

Vaikų prievartos ir smurto prevencija

Neįgaliųjų darbinės veiklos teisės

Autizmo sindromas

M. Montesori ugdymo sistemos pagrindai

Žaidimo teorija

Ankstyvasis ir ikimokyklinis ugdymas

Bendradarbiavimas su šeima

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą