specialistų bendradarbiavimas, siekiant sumažinti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę atskirtį ugdymo institucijose
Socialinę atskirtį gali lemti daugybė veiksnių, apsunkinti ar užkirsti kelią integracijai bei dalyvavimui visuomenės gyvenime. Tačiau tai labiausiai pažeidžia vaikus, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių. Socialiniai darbuotojai turi sudaryti planą, kuris įtrauktų įvairių sričių (pedagogų, soc. pedagogų, spec. pedagogų) specialistus, šeimą, neformalių ir formalių institucijų dalyvavimą, kurti vertybėmis pagrįstą bendradarbiavimo sistemą, siekiant sumažinti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę atskirtį mokykloje.
Mielas (-a) respondente, aš esu Klaipėdos universiteto socialinio darbo studentė, vykdau apklausą apie socialinę atskirtį mokyklose. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti specialistų bendradarbiavimo galimybes, mažinant specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę atskirtį ugdymo institucijose.
Ši anketa bus panaudota mano rašomo kursinio darbo tyrimo analizei. Maloniai prašau man padėti ir atsakyti į visus anketos klausimus. Šią anketą turi užpildyti socialiniai darbuotojai, mokytojai ir kiti (soc. pedagogai, spec. pedagogai) specialistai, dirbantys mokyklose,pastebintys ir galbūt sprendžiantys vaikų socialines problemas