Spalvų daroma įtaka informacijos perteikimui grafiniame dizaine?

Gerbiamas respondente,

Esame Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos grafinio dizaino III kurso studentai. Šiuo metu rengiame apklausą, kuriame bus apibendrinti šie tyrimo rezultatai. Maloniai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Dėkojame už bendradarbiavimą.

Amžius:

Lytis:

Gyvenamoji vieta:

Namuose turiu meno kūrinių:

Mano spintoje daugiausia šios spalvos rūbų:

Mano dėmesį ir norą prieiti, pažvelgti iš arčiau, gali patraukti: (galimi keli atsakymo variantai)

Kurią iš šių raiškos priemonių, dizaino projekte, pastebite pirmiausia (knyga, kalendorius, plakatas ir kt.)?

Graži spalva, nežiūrint į kitą dizaino dalį, gali pritraukti mano dėmesį ir sudominti kūriniu:

Ar spalvos leidžia geriau suprasti reklamos tikslą ir perteikti informaciją:

Ar netinkamai parinkta spalva (per ryški, per tamsi) gali neigiamai paveikti Jūsų susidomėjimą kūriniu?

Ar yra buvę atvejų, kai spalva trukdė skaityti ir suprasti informaciją?

Kokios spalvos Jus erzina:

Kita

    …Daugiau…

    Geriau įsimenu informaciją išskirtą spalvomis:

    Gerai atsimenu prekinių ženklų naudojamas spalvas:

    Esu pirkęs (-usi) produktą tik dėl jo dizaino ar spalvos:

    Yra buvę, kad ryškus tekstas apsunkino informacijos skaitymą:

    Man patinka, kai knygoje:

    Ruda, perdirbto popieriaus pakuotė man atrodo nekokybiška:

    Ar tik juoda spalva gali perteikti neigiamas emocijas? Jei ne, duokite spalvų pavyzdžių, kurios asocijuojasi su negatyviom emocijom, pvz.: liūdesiu?

    Kita

      …Daugiau…

      Išvardinkite spalvas, kurias teko matyti danguje saulėlydžio metu?

        …Daugiau…
        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą