Šokiruojančios socialinės reklamos įtaka vairuotojų nuostatoms į atsakingą vairavimą
Gerbiamas tyrimo dalyvi(-e),
Esu Vilniaus universiteto psichologijos bakalauro programos ketvirto kurso studentas. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu patikrinti kaip šokiruojanti socialinė reklama veikia vairuotojų nuostatas į atsakingą vairavimą. Man labai svarbūs kiekvieno iš jūsų atsakymai, kad surinkčiau kuo daugiau įvairių duomenų. Surinkti duomenys bus panaudoti rašant bakalaurinį darbą. Norėčiau akcentuoti, kad nėra gerų ar blogų, teisingų ar klaidingų atsakymų į pateiktus klausimus, tad būčiau labai dėkingas, jei atsakinėtumėte kuo atviriau ir nuoširdžiau. Iš anksto Jums dėkoju už atsakant į klausimus skirtą laiką.
Iš viso klausimų yra mažiau nei 40, neturėtumėte užtrukti daugiau nei 10 minučių.
Ačiū Jums.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami