Šokiruojančios socialinės reklamos įtaka vairuotojų nuostatoms į atsakingą vairavimą

 

 

Gerbiamas tyrimo dalyvi(-e),

Esu Vilniaus universiteto psichologijos bakalauro programos ketvirto kurso studentas. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu patikrinti kaip šokiruojanti socialinė reklama veikia vairuotojų nuostatas į atsakingą vairavimą. Man labai svarbūs kiekvieno iš jūsų atsakymai, kad surinkčiau kuo daugiau įvairių duomenų. Surinkti duomenys bus panaudoti rašant bakalaurinį darbą. Norėčiau akcentuoti, kad nėra gerų ar blogų, teisingų ar klaidingų atsakymų į pateiktus klausimus, tad būčiau labai dėkingas, jei atsakinėtumėte kuo atviriau ir nuoširdžiau. Iš anksto Jums dėkoju už atsakant į klausimus skirtą laiką.


Iš viso klausimų yra mažiau nei 40, neturėtumėte užtrukti daugiau nei 10 minučių.

 

Ačiū Jums.

Prašome įvertinti kiekvieną iš žemiau pateiktų teiginių 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai pritariu, 5 – visiškai nepritariu.

1. Prašome 6 balų skalėje, kur 1 reiškia niekada, 6 – visada, pažymėkite kaip dažnai jūs atliekate šį veiksmą:

Prašome pažiūrėti socialinio marketingo kampanijos „Neskubėk kelyje“ reklamą ir pažymėkite kokius jausmus jums sukėlė ši reklama:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visai ne, 5 – Labai, įvertinkite savo pojūčius po reklamos:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai nepritariu, 5 – visiškai pritariu, įvertinkite reklamą šiais teiginiais:

Prašome pažiūrėti socialinio marketingo kampanijos „Nevairuok išgėręs“ reklamą ir pažymėkite kokius jausmus jums sukėlė ši reklama:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visai ne, 5 – Labai, įvertinkite savo pojūčius po reklamos:

Prašome 5 balų skalėje, kur 1 reiškia visiškai nepritariu, 5 – visiškai pritariu, įvertinkite reklamą šiais teiginiais:

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

    …Daugiau…

    Ar turite vairuotojo pažymėjimą:

    Jei per pastaruosius 12 mėnesių gavote baudą, pažymėkite apačioje už ką:

    Kiek laiko vairuojata, įrašykite metus:

      …Daugiau…
      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą