Šokiruojančios, neetiškos reklamos poveikis vartotojui

Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti šokiruojančios ir neetiškos reklamos poveikį vartotojams. Tyrimą organizuoja Tarptautinės Teisės ir Verslo Aukštosios Mokyklos studentas. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Jūsų, Gerbiamas Respondente, atsakymai į anketos klausimus bus labai vertingi atliekamam tyrimui. Tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų į pateiktus klausimus.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Kaip jūs manote ar reklama daro poveikį vartotojui? ✪

Ar socialinė reklama daro poveikį vartotojams? ✪

Ar pastebite šokiruojančias, neetiškas reklamas? ✪

Kaip jūs vertinate reklamas pateiktas žemiau esančiuose paveikslėliuose? ✪

Kaip jūs vertinate reklamas pateiktas žemiau esančiuose paveikslėliuose?

Ar šokiruojanti ir neetiška reklama jums atrodo efektyvi? ✪

Kokias jums emocijas sukelia šokiruojanti, neetiška reklama? ✪

Reklamoje jūsų dėmesį labiausiai patraukia: ✪

pasirinkite kelis atsakymus

Kurioje reklamoje pastebite daugiau šokiruojančių, neetiškų elementų? ✪

Kas jūsų nuomone, šokiruojančią reklamą daro efektyvia? ✪

pasirinkite 3 atsakymus

Šokiruojantis, neetiškas vaizdas reklamoje jums, tai: ✪

pasirinkite kelis atsakymus

Kokios yra teigiamos šokiruojančios, neetiškos reklamos savybės? ✪

pasirinkite 3 atsakymus

Kokios yra neigiamos šokiruojančios, neetiškos reklamos savybės? ✪

parašykite savo atsakymą

Jūsų nuomone, kokia yra socialinės reklamos paskirtis? ✪

Jūsų nuomone kur daugiau yra šokiruojančios reklamos? ✪