Šokiruojančios, neetiškos reklamos poveikis vartotojui

Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti šokiruojančios ir neetiškos reklamos poveikį vartotojams. Tyrimą organizuoja Tarptautinės Teisės ir Verslo Aukštosios Mokyklos studentas. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Jūsų, Gerbiamas Respondente, atsakymai į anketos klausimus bus labai vertingi atliekamam tyrimui. Tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų į pateiktus klausimus.

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Kaip jūs manote ar reklama daro poveikį vartotojui?

Ar socialinė reklama daro poveikį vartotojams?

Ar pastebite šokiruojančias, neetiškas reklamas?

Kaip jūs vertinate reklamas pateiktas žemiau esančiuose paveikslėliuose?

Kaip jūs vertinate reklamas pateiktas žemiau esančiuose paveikslėliuose?

Ar šokiruojanti ir neetiška reklama jums atrodo efektyvi?

Kokias jums emocijas sukelia šokiruojanti, neetiška reklama?

Reklamoje jūsų dėmesį labiausiai patraukia:

Kurioje reklamoje pastebite daugiau šokiruojančių, neetiškų elementų?

Kas jūsų nuomone, šokiruojančią reklamą daro efektyvia?

Šokiruojantis, neetiškas vaizdas reklamoje jums, tai:

Kokios yra teigiamos šokiruojančios, neetiškos reklamos savybės?

Kokios yra neigiamos šokiruojančios, neetiškos reklamos savybės?

  1. Šlykštumas
  2. Slogi nuotaika,
  3. -
  4. nemalonu ziureti
  5. Pasibjaurejimas, abejingumas
  6. sugadina apetitą
  7. psichologinis sukrėtimas
  8. Bloga itaka
  9. sunku pasakyti
  10. nnzn
…Daugiau…

Jūsų nuomone, kokia yra socialinės reklamos paskirtis?

Jūsų nuomone kur daugiau yra šokiruojančios reklamos?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą