Socialinių tinklų naudojimosi ypatumai siekiant gerinti UAB „Vestexpress“ rinkodarą
Gerb. Respondente,
Esu Vilniaus Kolegijos verslo vadybos fakulteto, Turizmo vadybos studijų programos, trečio kurso studentas Deividas Matiukas. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą tema „UAB „VESTEXPRESS“ socialinių tinklų rinkodaros tobulinimas“.
Kviečiu užpildyti tyrimo anketą, kuri yra orientuota į socialinių tinklų ir įmonės „Vestexpress“ sąveiką. Anketa yra anoniminė ir konfidenciali. Prašau pažymėti Jums tinkantį variantą. Gauti atsakymų rezultatai bus pateikiami tik baigiamojo darbo metu. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus.
Anketa neprieinama
Rezultatai yra prieinami tik autoriui