UserLAURAKLIM
Results120
Vieša
Pranešti

Socialinių tinklų komunika: neigiamo/teigiamo e-WOM įtaka ketinimui pirkti

Sveiki, 

Esu Vilniaus universiteto, verslo vadybos ir administravimo studijų programos studentė, Laura Klimavičienė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema: Socialinių tinklų komunikacija: neigiamo/teigiamo e-WOM įtaka ketinimui pirkti. e-WOM - tai elektroninis žodinis bendravimas, kuris apima tinklaraščius, internetinius atsiliepimus, socialinės žiniasklaidos pranešimus ir pranešimus internetinėse grupėse. Baigiamojo bakalauro darbo tikslas - išanalizuoti teigiamos ir neigiamos informacijos socialiniuose tinkluose daromą įtaką vartotojui, norinčiam įsigyti siūlomą paslaugą. Siekiant išanalizuoti darbo temą ir įgyvendinti jo tikslus, prašau Jūsų pagalbos atsakant į parengtus apklausos klausimus. 

Anketa anoniminė

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Ar naudojatės socialiniais tinklais?Privalomas
Nurodykite, kokiais socialiniais tinklais naudojatės dažniausiai.Privalomas
Ar esate girdėję apie įmonę „MB Workshop“ ir jos vykdomą veiklą?Privalomas
Ar esate apsilankęs „MB Workshop – Specializuotas Mercedes – Benz servisas“ socialinių tinklų platformose?Privalomas
Įsivaizduokite situaciją. Jūs, įmonės „MB Workshop“ socialiniame tinkle pamatote pranešimą (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog pateikta informacija skatins Jus įsigyti siūlomą prekę?Privalomas
Pic
Įsivaiduokite situaciją: Jūs socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog informacija, kurioje įmonė reprezentuoja ne tik siūlomas paslaugas, bet ir rodo save kaip socialiai atsakingą, skatintų Jus naudotis jų paslaugomis?Privalomas
Pic
Įsivaizduokite situaciją: Jūs, socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote teigiamus klientų atsiliepimus (žiūrėti nuotrauką). Atsižvelgiant į pateiktą informaciją, įvertinkite, kaip tikėtina, jog ji skatins Jus įsigyti siūlomas įmonės prekes ir paslaugas?Privalomas
Pic
8. Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle matote „MB Workshop“ reprezentuojamą pranešimą kuriame rašoma: „Aš esu įmonės „MB Workshop“ savininkas ir noriu atkreipti Silberauto klientų dėmesį! Po apsilankymo automobilių servise Silberauto, mano asmeniniame automobilyje buvo sukeistos detalės, tad siekiant užkirsti kelią galimai nusikalstamai veiklai, kviečiame visus Silberauto klientus atvykti pas mus, NEMOKAMAI automobilio patikrai.” Atsižvelgiant į pateiktą neigiamą informaciją, įvardinkite, ar tikėtina, jog svarstysite konkurencingos įmonės paslaugos pirkimą?Privalomas
Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle pastebite MB Workshop kliento neigiamą atsiliepimą apie įmonės vykdomą veiklą (žiūrėti nuotrauką). Kokia galimybė, kad Jūs, kaip vartotojas, priimsite sprendimą pirkti įmonės siūlomas prekes ar paslaugas?Privalomas
Pic
Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle matote neigiamus MB Workshop vartotojų įvertinimus (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog Jūs pirksite siūlomas prekes ar paslaugas?Privalomas
Pic
Įsivaizduokite situaciją. Įmonės socialiniuose tinkluose reprezentuojamas konkursas (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog reprezetuojama informacija, skatins Jus pirkti įmonės siūlomą produkciją, paslaugas?Privalomas
Pic
Ar ieškote informacijos, atsiliepimų bei rekomendacijų apie siūlomą prekę ar paslaugą, prieš ją perkant?Privalomas
Kaip manote, ar tokie komunikacijos būdai kaip: video reportažai, pranešimai, vykdomos akcijos, konkursai, asmeniniai pasiūlymai, Jums, kaip vartotojui padeda priimti sprendimą įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą?Privalomas
Ar išbandę įmonės siūlomą paslaugą, Jūs rekomenduojate tai kitiems, būsimiems klientams?Privalomas
15. Ar Jums, kaip vartotojui svarbu, ką apie siūlomą prekę ar paslaugą kalba kiti, jau išbandę ją vartotojai? ( Vartotojų nuomonės svarbą įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1 – visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu)Privalomas
12345
Visiškai nesvarbu
Labai svarbu
Jūsų lytis?Privalomas
Jūsų amžius?Privalomas
Jūsų išsilavinimas?Privalomas
Jūsų mėnesio pajamos?Privalomas