Socialinių tinklų komunika: neigiamo/teigiamo e-WOM įtaka ketinimui pirkti

Sveiki, 

Esu Vilniaus universiteto, verslo vadybos ir administravimo studijų programos studentė, Laura Klimavičienė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema: Socialinių tinklų komunikacija: neigiamo/teigiamo e-WOM įtaka ketinimui pirkti. e-WOM - tai elektroninis žodinis bendravimas, kuris apima tinklaraščius, internetinius atsiliepimus, socialinės žiniasklaidos pranešimus ir pranešimus internetinėse grupėse. Baigiamojo bakalauro darbo tikslas - išanalizuoti teigiamos ir neigiamos informacijos socialiniuose tinkluose daromą įtaką vartotojui, norinčiam įsigyti siūlomą paslaugą. Siekiant išanalizuoti darbo temą ir įgyvendinti jo tikslus, prašau Jūsų pagalbos atsakant į parengtus apklausos klausimus. 

Anketa anoniminė

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar naudojatės socialiniais tinklais? ✪

Nurodykite, kokiais socialiniais tinklais naudojatės dažniausiai.  ✪

Ar esate girdėję apie įmonę „MB Workshop“ ir jos vykdomą veiklą?  ✪

Ar esate apsilankęs „MB Workshop – Specializuotas Mercedes – Benz servisas“ socialinių tinklų platformose?  ✪

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, įmonės „MB Workshop“ socialiniame tinkle pamatote pranešimą (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog pateikta informacija skatins Jus įsigyti siūlomą prekę?  ✪

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, įmonės „MB Workshop“ socialiniame tinkle pamatote pranešimą (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog pateikta informacija skatins Jus įsigyti siūlomą prekę?

Įsivaiduokite situaciją: Jūs socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog informacija, kurioje įmonė reprezentuoja ne tik siūlomas paslaugas, bet ir rodo save kaip socialiai atsakingą, skatintų Jus naudotis jų paslaugomis? ✪

Įsivaiduokite situaciją: Jūs socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog informacija, kurioje įmonė reprezentuoja ne tik siūlomas paslaugas, bet ir rodo save kaip socialiai atsakingą, skatintų Jus naudotis jų paslaugomis?

Įsivaizduokite situaciją: Jūs, socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote teigiamus klientų atsiliepimus (žiūrėti nuotrauką). Atsižvelgiant į pateiktą informaciją, įvertinkite, kaip tikėtina, jog ji skatins Jus įsigyti siūlomas įmonės prekes ir paslaugas? ✪

Įsivaizduokite situaciją: Jūs, socialiniame tinkle, įmonės profilyje matote teigiamus klientų atsiliepimus (žiūrėti nuotrauką). Atsižvelgiant į pateiktą informaciją, įvertinkite, kaip tikėtina, jog ji skatins Jus įsigyti siūlomas įmonės prekes ir paslaugas?

8. Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle matote „MB Workshop“ reprezentuojamą pranešimą kuriame rašoma: „Aš esu įmonės „MB Workshop“ savininkas ir noriu atkreipti Silberauto klientų dėmesį! Po apsilankymo automobilių servise Silberauto, mano asmeniniame automobilyje buvo sukeistos detalės, tad siekiant užkirsti kelią galimai nusikalstamai veiklai, kviečiame visus Silberauto klientus atvykti pas mus, NEMOKAMAI automobilio patikrai.” Atsižvelgiant į pateiktą neigiamą informaciją, įvardinkite, ar tikėtina, jog svarstysite konkurencingos įmonės paslaugos pirkimą?  ✪

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle pastebite MB Workshop kliento neigiamą atsiliepimą apie įmonės vykdomą veiklą (žiūrėti nuotrauką). Kokia galimybė, kad Jūs, kaip vartotojas, priimsite sprendimą pirkti įmonės siūlomas prekes ar paslaugas? ✪

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle pastebite MB Workshop kliento neigiamą atsiliepimą apie įmonės vykdomą veiklą (žiūrėti nuotrauką). Kokia galimybė, kad Jūs, kaip vartotojas, priimsite sprendimą pirkti įmonės siūlomas prekes ar paslaugas?

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle matote neigiamus MB Workshop vartotojų įvertinimus (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog Jūs pirksite siūlomas prekes ar paslaugas?  ✪

Įsivaizduokite situaciją. Jūs, socialiniame tinkle matote neigiamus MB Workshop vartotojų įvertinimus (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog Jūs pirksite siūlomas prekes ar paslaugas?

Įsivaizduokite situaciją. Įmonės socialiniuose tinkluose reprezentuojamas konkursas (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog reprezetuojama informacija, skatins Jus pirkti įmonės siūlomą produkciją, paslaugas? ✪

Įsivaizduokite situaciją. Įmonės socialiniuose tinkluose reprezentuojamas konkursas (žiūrėti nuotrauką). Įvertinkite, ar tikėtina, jog reprezetuojama informacija, skatins Jus pirkti įmonės siūlomą produkciją, paslaugas?

Ar ieškote informacijos, atsiliepimų bei rekomendacijų apie siūlomą prekę ar paslaugą, prieš ją perkant?  ✪

Kaip manote, ar tokie komunikacijos būdai kaip: video reportažai, pranešimai, vykdomos akcijos, konkursai, asmeniniai pasiūlymai, Jums, kaip vartotojui padeda priimti sprendimą įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą?  ✪

Ar išbandę įmonės siūlomą paslaugą, Jūs rekomenduojate tai kitiems, būsimiems klientams? ✪

15. Ar Jums, kaip vartotojui svarbu, ką apie siūlomą prekę ar paslaugą kalba kiti, jau išbandę ją vartotojai? ( Vartotojų nuomonės svarbą įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1 – visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu) ✪

12345
Visiškai nesvarbu
Labai svarbu

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Jūsų mėnesio pajamos? ✪