Socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui

Gerbiamas Respondente,

Esu Mykolo Romerio universiteto įstaigos 5 kurso studentas Edvinas Pranys. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti atliekant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui. Apklausa – anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus.

Instrukcija. Atidžiai perskaitykite kiekvieną klausimą bei pildymo sąlygas ir pasirinkite labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą arba įrašykite savąjį atsakymą.

Iš anksto dėkoju už nuoširdžius Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų socialinė padėtis:

4. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

5. Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?

6. Kokiais socialiniais tinklais dažniausiai naudojatės? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

7. Socialiniai tinklai, Jūsų manymu, padeda (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus):

8. Nurodykite, kaip dažnai naudojatės išvardintomis socialinių tinklų funkcijomis? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
Bendrauju su kitais socialinių tinklų vartotojais
Dalinuosi informacija, nuotraukomis, vaizdo įrašais
Įvardiju vietas, kuriose lankausi, nurodau savo buvimo vietą
Kuriu santykius su kitais socialinių tinklų vartotojais (paspaudžiu mygtuką ,,patinka‘‘ ant jų keliamo turinio, kviečiu į draugus)
Pasidomiu tam tikrų prekės ženklų reputacija (pavyzdžiui, pagal turimą ,,sekėjų‘‘ skaičių, ,,patinka‘‘ mygtukų paspaudimo skaičių ar komentarus po skelbiamais įrašais)
Socialiniuose tinkluose esu bent vieno mados prekės ženklo puslapio ,,sekėjas‘‘

9. Kaip dažnai socialiniuose tinkluose ieškote informacijos apie mados prekės ženklus ar jų gaminius?

10. Kokiais būdais ieškote informacijos apie tam tikrus mados prekės ženklus ar jų gaminius internete? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

11. Nurodykite, kokiuose komunikacijos sklaidos kanaluose dažniausiai pastebite mados prekės ženklų reklamą? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
Reklaminiuose skydeliuose
Socialiniame tinkle TikTok
Socialiniame tinkle Twitter
Socialiniame tinkle Facebook
Socialiniame tinkle Instagram
Skaitant mados tinklaraščius
Spaudoje ir/ar lauko reklamoje
Lankantis fizinėse parduotuvėse

12. Kokia mados prekės ženklų reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

13. Įvertinkite, į kuriuos mados prekės ženklus Jūs dažniausiai atkreipiate dėmesį? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
Dar niekur negirdėtus prekės ženklus
Jau žinomus ir išbandytus prekės ženklus
Girdėtus, tačiau dar neišbandytus prekės ženklus

14. Nurodykite, kas labiausiai formuoja Jūsų nuomonę apie mados prekės ženklus ir jų gaminius? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

15. Įdėmiai perskaitykite ir įvertinkite išvardintus teiginius apie mados prekės ženklų marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklo komunikacija skatina pirkti
Prekės ženklo komunikacija atkreipia vartotojų dėmesį
Prekės ženklo komunikacija didina įmonės prekės ženklų žinomumą
Prekės ženklo komunikacija stiprina ryšį su įmone ir (ar) jos prekės ženklais
Prekės ženklo komunikacija informuoja vartotojus apie siūlomą produkciją
Prekės ženklo komunikacija skatina vartotojus diskutuoti apie produktus

16. Įvertinkite savo veiksmus, stebint mados prekės ženklų skelbiamą informaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Dalinuosi paskelbtais įrašais
Perskaitau pamatytą informaciją
Dalyvauju akcijose, žaidimuose
Paspaudžiu ,,patinka‘‘ (angl. like) ant paskelbtos informacijos
Žiūriu įvairias nuotraukas, vaizdo įrašus
Rašau komentarus po skelbiamais įrašais
Diskutuoju su kitais puslapio lankytojais

17. Kaip manote, ar mados prekės ženklo įvaizdis socialiniuose tinkluose turi įtakos vartotojų pasirinkimui?

18. Kas Jus paskatina tapti vieno ar kito mados prekės ženklo ,,sekėju‘‘ socialiniuose tinkluose? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

19. Nurodykite, kokie mados prekės ženklų socialiniuose tinkluose faktoriai yra Jums svarbūs, kai Jums ,,patinka‘‘ arba ,,sekate‘‘ tam tikrą mados prekės ženklą socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Visiškai nesvarbuNesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Greitas atsakymas į žinutes
Akcijų ir pasiūlymų skelbimas
Greitas atsakymas į komentarus
Dažnai skelbiamas naujas turinys
Įdomaus ir įtraukiančio turinio kūrimas
Konkursų, žaidimų ar loterijų kūrimas
Informacijos apie produktus skelbimas

20. Nurodykite (DU) svarbiausius veiksnius, kurie Jums padeda geriausiai įsiminti mados prekės ženklą?

21. Įvertinkite, kiek nurodyti dalykai yra svarbūs Jūsų pirkimo sprendimams? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Visiškai nesvarbuNesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Reklama tradicinėse medijose
Reklama socialiniuose tinkluose
Draugų ir artimųjų rekomendacijos
Kitų socialinių tinklų vartotojų komentarai
Prekės ženklo įvaizdis ir žinomumas socialiniuose tinkluose
Prekės ženklo komunikacija/turinio kūrimas socialiniuose tinkluose

22. Įvertinkite savo pritarimą pateiktiems teiginiams apie influencerių komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Influencerių reklama padeda pasiekti didesnę vartotojų dalį
Influencerių kuriamas turinys mane labiau sudomina nei tradicinė reklama
Influencerių reklama yra įtikinamesnė dėl vienu metu susidedančio tekstinio ir vaizdinio turinio
Dėl influencerių rekomendacijų prekės ženklai atrodo patikimesni ir patrauklesni
Būtent iš influencerių sužinau apie naujausius mados prekės ženklų gaminius, pasirodžiusius rinkoje
Manau, kad influencerių ir mados prekės ženklų bendradarbiavimas yra naudingas ir reikalingas vartotojui
Dažnai įsigiju influencerių parekomenduotus prekės ženklų gaminius

23. Koks influencerio kuriamo turinio formatas apie mados prekės ženklus Jums yra patraukliausias? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

24. Kaip manote, kokios socialinių tinklų priemonės geriausiai stiprina mados prekės ženklus? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

Dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir dalyvavimą apklausoje!