Socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui

Gerbiamas Respondente,

Esu Mykolo Romerio universiteto įstaigos 5 kurso studentas Edvinas Pranys. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti atliekant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui. Apklausa – anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus.

Instrukcija. Atidžiai perskaitykite kiekvieną klausimą bei pildymo sąlygas ir pasirinkite labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą arba įrašykite savąjį atsakymą.

Iš anksto dėkoju už nuoširdžius Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų socialinė padėtis:

Kita (įrašykite):

    …Daugiau…

    4. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

    5. Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?

    6. Kokiais socialiniais tinklais dažniausiai naudojatės? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

    Kita (įrašykite):

      …Daugiau…

      7. Socialiniai tinklai, Jūsų manymu, padeda (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus):

      Kita (įrašykite):

        …Daugiau…

        8. Nurodykite, kaip dažnai naudojatės išvardintomis socialinių tinklų funkcijomis? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

        9. Kaip dažnai socialiniuose tinkluose ieškote informacijos apie mados prekės ženklus ar jų gaminius?

        10. Kokiais būdais ieškote informacijos apie tam tikrus mados prekės ženklus ar jų gaminius internete? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

        11. Nurodykite, kokiuose komunikacijos sklaidos kanaluose dažniausiai pastebite mados prekės ženklų reklamą? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

        12. Kokia mados prekės ženklų reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

        13. Įvertinkite, į kuriuos mados prekės ženklus Jūs dažniausiai atkreipiate dėmesį? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

        14. Nurodykite, kas labiausiai formuoja Jūsų nuomonę apie mados prekės ženklus ir jų gaminius? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

        Kita (įrašykite):

          …Daugiau…

          15. Įdėmiai perskaitykite ir įvertinkite išvardintus teiginius apie mados prekės ženklų marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

          16. Įvertinkite savo veiksmus, stebint mados prekės ženklų skelbiamą informaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

          17. Kaip manote, ar mados prekės ženklo įvaizdis socialiniuose tinkluose turi įtakos vartotojų pasirinkimui?

          18. Kas Jus paskatina tapti vieno ar kito mados prekės ženklo ,,sekėju‘‘ socialiniuose tinkluose? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

          Kita (įrašykite):

            …Daugiau…

            19. Nurodykite, kokie mados prekės ženklų socialiniuose tinkluose faktoriai yra Jums svarbūs, kai Jums ,,patinka‘‘ arba ,,sekate‘‘ tam tikrą mados prekės ženklą socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

            20. Nurodykite (DU) svarbiausius veiksnius, kurie Jums padeda geriausiai įsiminti mados prekės ženklą?

            21. Įvertinkite, kiek nurodyti dalykai yra svarbūs Jūsų pirkimo sprendimams? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

            22. Įvertinkite savo pritarimą pateiktiems teiginiams apie influencerių komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

            23. Koks influencerio kuriamo turinio formatas apie mados prekės ženklus Jums yra patraukliausias? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

            Kita (įrašykite):

              …Daugiau…

              24. Kaip manote, kokios socialinių tinklų priemonės geriausiai stiprina mados prekės ženklus? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).

              Kita (įrašykite):

                …Daugiau…

                Dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir dalyvavimą apklausoje!

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą