UserPr.Edvinas
Vieša
Pranešti

Socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui

Gerbiamas Respondente,

Esu Mykolo Romerio universiteto įstaigos 5 kurso studentas Edvinas Pranys. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti atliekant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti socialinių tinklų įtaką mados prekės ženklų žinomumui. Apklausa – anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus.

Instrukcija. Atidžiai perskaitykite kiekvieną klausimą bei pildymo sąlygas ir pasirinkite labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą arba įrašykite savąjį atsakymą.

Iš anksto dėkoju už nuoširdžius Jūsų atsakymus ir anketai skirtą laiką!

1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius:
4. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:
5. Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?
8. Nurodykite, kaip dažnai naudojatės išvardintomis socialinių tinklų funkcijomis? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
9. Kaip dažnai socialiniuose tinkluose ieškote informacijos apie mados prekės ženklus ar jų gaminius?
11. Nurodykite, kokiuose komunikacijos sklaidos kanaluose dažniausiai pastebite mados prekės ženklų reklamą? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
12. Kokia mados prekės ženklų reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).
13. Įvertinkite, į kuriuos mados prekės ženklus Jūs dažniausiai atkreipiate dėmesį? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
15. Įdėmiai perskaitykite ir įvertinkite išvardintus teiginius apie mados prekės ženklų marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
16. Įvertinkite savo veiksmus, stebint mados prekės ženklų skelbiamą informaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
17. Kaip manote, ar mados prekės ženklo įvaizdis socialiniuose tinkluose turi įtakos vartotojų pasirinkimui?
19. Nurodykite, kokie mados prekės ženklų socialiniuose tinkluose faktoriai yra Jums svarbūs, kai Jums ,,patinka‘‘ arba ,,sekate‘‘ tam tikrą mados prekės ženklą socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
20. Nurodykite (DU) svarbiausius veiksnius, kurie Jums padeda geriausiai įsiminti mados prekės ženklą?
21. Įvertinkite, kiek nurodyti dalykai yra svarbūs Jūsų pirkimo sprendimams? (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
22. Įvertinkite savo pritarimą pateiktiems teiginiams apie influencerių komunikaciją socialiniuose tinkluose. (Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0939
Atsakymų0141

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »