Socialinių darbuotojų apklausa_dirbantiems NUOTOLINĮ darbą karantino metu.

Pasidalinkite nuotolinio socialinio darbo karantino metu gerosiomis praktikomis:

  1. Klientai mokomi naudotis naujomis technologijomis
  2. Didžiąją dalį karantino praleidau kasmetinėse atostogose, todėl nelabai yra kuo dalintis.
  3. Teko prisiminti tiesioginį darbą kompiuterių.
  4. Sukurta uždara grupė vaikų dienos centro tėveliams - bendrauti, dalintis informacija, o taip pat greičiau, efektyviau pasiekti juos, suteikti kokią nors informaciją. Užmegztas artimesnis ryšys su šeimomis.
  5. Turiu laiko prisiminti - susisiekti su seniai matytais klientais
  6. Klientams skambinama dažniau, bendraujant labiau koncentruotai, žingsnis po žingsnio apimant svarbias temas, susitelkiant ir į svarbios informacijos pasižymėjimą, drąsiau analizuoja kartu su soc. darbuotoju ir pats klientas, bendradarbiaudamas ir suprasdamas soc. darbuotojo rūpestį (apsilankant namuose klientai būna labiau įsitempę, skubantys ar nepasirengę konsultacijai)
  7. Grįžtamasis ryšys. Kai spręsdamas problema gauni palaikymą, pastiprinimą tiek iš kliento ar jo artimųjų, tiek iš institucijų ir savo vadovų.
  8. Darbe daug kolegų viename kabinete dirba, kartais sunku susikaupti, nes būna daug triukšmo.
  9. Nauji iššūkiai, kai nesame su tikia situacija susidūrę.
  10. Atsiranda galimybė dirbti iš namų ir nesant karantino, jeigu darbuotojas negaluoja ar serga šeimos narys ir reikia prižiūrėti; Taip pat susidarius kt asmeninėms ir šeimos aplinkybėms, kai geriau dirbti iš namų; Darbuotojas gali dirbti lankstesniu grafiku.; Derinti darbą įstaigoje ir nuotoliniu būsu iš namų, turėdamas prieigą prie darbo kompiuterio ir dokumentų nuotoliniu būdu.