Socialinio tinklo "Facebook" narių požiūrio, į "mėgstamų" įmonių rinkodarinius veiksmus, tyrimas***
Šio tyrimo esmė - išsiaiškinti socialinio tinklo "Facebook" vartotojų požiūrį į socialiniame tinkle "Facebook" užsiregistravusių įmonių rinkodarinius veiksmus.
Šio klausimyno tikslas - nustatyti ar domitės įmonių talpinama informacija soc. tinkle "Facebook", jei domitės, kokia informacija domitės dažniausiai, bei kaip vertinate įmonių bendravimą su savo gerbėjais.
Rezultatai - bus panaudoti nagrinėjant soc. tinkle "Facebook" užregistavusių įmonių teikiamos reklamos ir bendravimo galimybių efektyvumą.
Klausimynas yra anonimiškas. Atsakę į visus klausimus galėsite matyti tyrimo rezultatus.
Tyrimas parengtas KU magistrantės, Rinkodaros studijų programos studentės.
***Širdingai dėkoju už skirtą laiką atsakant į anketoje pateiktus klausimus.