Socialinio tinklo "Facebook" narių požiūrio, į "mėgstamų" įmonių rinkodarinius veiksmus, tyrimas***

 

Šio tyrimo esmė - išsiaiškinti socialinio tinklo "Facebook" vartotojų požiūrį į socialiniame tinkle "Facebook" užsiregistravusių  įmonių rinkodarinius veiksmus. 

Šio klausimyno tikslas - nustatyti ar domitės įmonių talpinama informacija soc. tinkle "Facebook", jei domitės, kokia informacija domitės dažniausiai, bei kaip vertinate įmonių bendravimą su savo gerbėjais.

Rezultatai - bus panaudoti  nagrinėjant soc. tinkle "Facebook" užregistavusių įmonių  teikiamos reklamos ir bendravimo galimybių efektyvumą.

Klausimynas yra anonimiškas. Atsakę į visus klausimus galėsite matyti tyrimo rezultatus.

Tyrimas parengtas KU magistrantės, Rinkodaros studijų programos studentės.

***Širdingai dėkoju už skirtą laiką atsakant į anketoje pateiktus klausimus. 

 

1. Kiek apytiksliai įmonių/organizacijų puslapių yra Jūsų "mėgstamųjų" sąraše "Facebook"?

2. Kokie informacijos šaltiniai apie įmonių puslapius "Facebook" Jus dažniausiai sudomina?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    3. Kodėl įtraukiate įmonę į "mėgstamų" sąrašą?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      4. Įvertinkite įmonių "Facebook" puslapiuose talpinamą informaciją (įmonės "Facebook" puslapyje) pagal savo susidomėjimą ja:

      5. Kaip reaguojate į "patinkančių" įmonių paskelbtas naujienas?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        6. Kokiomis įmonių naujienomis dažniausiai domitės?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          7. Kaip reaguojate į įmonių skelbiamus konkursus, kuriuose būtina tapti gerbėju, paspausti "patinka" po nuotrauka, komentaru ar pan.?

          8. Kokie veiksniai skatina Jus dalyvauti įmonių rengiamuose konkusuose "Facebook"?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            9. Kokie informacijos šaltiniai dažniausiai paskatina pridėti įmonę prie mėgstamų sąrašo (tapti gerbėju)?

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              10. Ką manote apie įmonių puslapius "Facebook" socialinėje erdvėje?

              11. Ar esate linkęs dalintis žiniomis apie įmonių taikomas nuolaidas, ypatingus pasiūlymus, konkursus?

              12. Ar skaitote save lojaliu "Facebook" mėgstamų įmonių prekių ar paslaugų vartotoju?

              13. Ar po to kai pridėjote įmonę prie mėgstamų įmonių sąrašo dažniau įsigijate jos prekes ar paslaugas?

              Kitas variantas

                …Daugiau…

                14. Jūsų amžiaus grupė:

                15. Jūsų lytis:

                16. Jūsų socialinis statusas:

                Kitas variantas

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą