Socialinio tinklo "Facebook" narių požiūrio, į "mėgstamų" įmonių rinkodarinius veiksmus, tyrimas***

 

Šio tyrimo esmė - išsiaiškinti socialinio tinklo "Facebook" vartotojų požiūrį į socialiniame tinkle "Facebook" užsiregistravusių  įmonių rinkodarinius veiksmus. 

Šio klausimyno tikslas - nustatyti ar domitės įmonių talpinama informacija soc. tinkle "Facebook", jei domitės, kokia informacija domitės dažniausiai, bei kaip vertinate įmonių bendravimą su savo gerbėjais.

Rezultatai - bus panaudoti  nagrinėjant soc. tinkle "Facebook" užregistavusių įmonių  teikiamos reklamos ir bendravimo galimybių efektyvumą.

Klausimynas yra anonimiškas. Atsakę į visus klausimus galėsite matyti tyrimo rezultatus.

Tyrimas parengtas KU magistrantės, Rinkodaros studijų programos studentės.

***Širdingai dėkoju už skirtą laiką atsakant į anketoje pateiktus klausimus. 

 

1. Kiek apytiksliai įmonių/organizacijų puslapių yra Jūsų "mėgstamųjų" sąraše "Facebook"?

2. Kokie informacijos šaltiniai apie įmonių puslapius "Facebook" Jus dažniausiai sudomina?

Kitas variantas

  1. naudoju filtra, kuris neleidzia spamo
  2. Naujienos apie akcijas
  3. kurie susiję su mano interesais
  4. Interesai, kuo duomiesi, tą ir seki
  5. nedomina

3. Kodėl įtraukiate įmonę į "mėgstamų" sąrašą?

Kitas variantas

  1. Neitraukiu
  2. Imone yra mano draugu
  3. neitraukiu
  4. Gaunama naudinga informacija
  5. Stebiu konkurencingu imoniu naujienas
  6. "Nemėgstu" įmonių, o tik ne pelno organizacijas, kurių veikla artima mano požiūriui.
  7. Naudojuosi įmonės produkcija ar paslaugomis
  8. Sužinau naujienas
  9. sudomino imones produkcija/paslaugos, nesu nei imoniu gerbeja, nei mane domina imones veikla

4. Įvertinkite įmonių "Facebook" puslapiuose talpinamą informaciją (įmonės "Facebook" puslapyje) pagal savo susidomėjimą ja:

5. Kaip reaguojate į "patinkančių" įmonių paskelbtas naujienas?

Kitas variantas

  1. Perskaitau tik man aktualias naujienas, jų nekomentuoju, bet seku
  2. perskaitau tik man aktualias naujienas
  3. perskaitau man aktualias naujienas, tačiau nekomentuoju
  4. Tik perskaitau, neseku ir nespaudziu patinka

6. Kokiomis įmonių naujienomis dažniausiai domitės?

Kitas variantas

  1. Nauju prekių, paslaugų asortimentu
  2. apie ju gaminama konkretu produkta
  3. naujienomis
  4. Naujienon, naujais produktais

7. Kaip reaguojate į įmonių skelbiamus konkursus, kuriuose būtina tapti gerbėju, paspausti "patinka" po nuotrauka, komentaru ar pan.?

8. Kokie veiksniai skatina Jus dalyvauti įmonių rengiamuose konkusuose "Facebook"?

Kitas variantas

  1. Nedalyvauju

9. Kokie informacijos šaltiniai dažniausiai paskatina pridėti įmonę prie mėgstamų sąrašo (tapti gerbėju)?

Kitas variantas

  1. Kurie man aktualū ir mane domina ameniškai
  2. Tai dažnai vienintelis būdas leidžiantis pažiūrėti įmonės paskirą "Facebook".
  3. Pats jas susirandu
  4. jokie
  5. jokie
  6. pagal savo imoniu sarasa (konkurentai, klientai)
  7. Siuloma produkcija.

10. Ką manote apie įmonių puslapius "Facebook" socialinėje erdvėje?

11. Ar esate linkęs dalintis žiniomis apie įmonių taikomas nuolaidas, ypatingus pasiūlymus, konkursus?

12. Ar skaitote save lojaliu "Facebook" mėgstamų įmonių prekių ar paslaugų vartotoju?

13. Ar po to kai pridėjote įmonę prie mėgstamų įmonių sąrašo dažniau įsigijate jos prekes ar paslaugas?

Kitas variantas

  1. Jai ta preke mane domina
  2. ne
  3. neitakoja
  4. jei naudojuos jos paslaugomis ar prekemis anksciau, niekas nesikeicia, jei pridedu, dazniausiai nepradedu

14. Jūsų amžiaus grupė:

15. Jūsų lytis:

16. Jūsų socialinis statusas:

Kitas variantas

  1. Valstybes tarnautojas
  2. uzsienyje dirbantis
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą