Socialinio emocinio edukacinio prototipo modeliavimas - kopija
Savo atsakymą pagrįskite, pratęsdami mintį – ,,Kiekvienoje ugdymo įstaigoje, nevyriausybinėje organizacijoje, vietos bendruomenėje turėtų būti kreipiamas dėmesys į socialinį emocinį ugdymą, nes..." (Jeigu su teiginiu nesutinkate, klausimą praleiskite)
jis padeda kurti saugią, pagarbą ir palaikymu grįstą aplinką.
... padeda vaikams ugdyti svarbias gyvenimo kompetencijas, tokias kaip savimonė, savitvarda, empatija, atsakingas sprendimų priėmimas bei tarpusavio santykiai.
Tai aktyviai prisideda prie vaiko kompetencijų plėtojimo, pozityvaus bendravimo ir tarpasmeninių santykių kūrimo, ko pasakoje, užtikrinamas sėkmingesnis vaiko emocinio intelekto lavinimas.
tik akademinių žinių, tam, jog formuotųsi pasitikintis savimi, drąsus bei atviras augantis žmogus nepakanka. Tam reikalingas socialinis-emocinis ugdymas, kuris kryptingai vaiką veda link savęs pažinimo, savęs vertinimo, sprendimų priėmimo bei geresnės savo versijos.
tai yra tolerantiškos, empatiškos, socialiai saugios ir tinkamos visuomenės formavimo ir ugdymo pradas.
emocinė sveikata turi tiesioginį ryšį su vaiko gerove
socialinė-emocinė patirtis yra prasta
mums visiems trūksta socialinio-emocinio raštingumo
vaikai geriau jaučiasi, yra laimingesni, saugūs, drąsūs, gerėja mokymosi rezultatai, elgesys, stiprėja bendruomeniškumas, atsakingumas.
Tai stiprina pozityvumą, bendruomeniškumą, pakantumą skirtumams.
Tai gerina bendruomenės savijautą ir tarpusavio santykius
... tai padeda pagrindus asmenybės formavimuisi, augimui, sėkmės ppatyrimui.
nes tobulina socialines-emocines kompetencijas.
Vaikai mūsų ateitis, todėl reikia dėti visas įmanomas pastangas jų vertybių skatinimui, emocijoms, socialinei gerovei.
taip formuojama bendruomenės kultūra, grįsta bendražmogiškomis vertybėmis
... tai yra visko pamatai.
nuo to priklauso atskiro individo ir visuomenės socialinis sveikatingumas.
Kiekvienoje ugdymo įstaigoje, nevyriausybinėje organizacijoje, vietos bendruomenėje turėtų būti kreipiamas dėmesys į socialinį emocinį ugdymą, nes tai apima vaiko savimonę, savitvardą, tarpusavio santykius, socialinį sąmoningumą, atsakingus sprendimų priėmimus. Visa tai gali pagerinti mokinio ugdymosi kokybę, padės mokėti spręsti įvairius konfliktus bei bendradarbiauti.
.
Sėkmingas visuomenės vystymasis ir progresas priklauso nuo to kaip kiekvienas individas joje suvokia savo vaidmenį ir moka susidoroti, išspręsti iškilusias problemas tiek asmeninio pobūdžio tiek ir visuomeninio.
Svarbiausia -vaikui jaustis saugiam.
Jei ugdymo institucijoje gera nuotaika, tai norisi čia būti ,bendrauti, matyti vienas kitą.
tai ugdo vaikų kompetencijas, jų vertybes, savivertę, bendruomeniškumą.j
Padeda stiprinti tarpusavio ryšius,sukurti teigiama emocine aplinka.
Nes susiformuoja vertybės, kurios reikalingos tolimesniame gyvenime.