Socialinio emocinio edukacinio prototipo modeliavimas - kopija

Savo atsakymą pagrįskite, pratęsdami mintį – ,,Kiekvienoje ugdymo įstaigoje, nevyriausybinėje organizacijoje, vietos bendruomenėje turėtų būti kreipiamas dėmesys į socialinį emocinį ugdymą, nes..." (Jeigu su teiginiu nesutinkate, klausimą praleiskite)

  1. mums visiems trūksta socialinio-emocinio raštingumo
  2. vaikai geriau jaučiasi, yra laimingesni, saugūs, drąsūs, gerėja mokymosi rezultatai, elgesys, stiprėja bendruomeniškumas, atsakingumas.
  3. Tai stiprina pozityvumą, bendruomeniškumą, pakantumą skirtumams.
  4. Tai gerina bendruomenės savijautą ir tarpusavio santykius
  5. ... tai padeda pagrindus asmenybės formavimuisi, augimui, sėkmės ppatyrimui.
  6. nes tobulina socialines-emocines kompetencijas.
  7. Vaikai mūsų ateitis, todėl reikia dėti visas įmanomas pastangas jų vertybių skatinimui, emocijoms, socialinei gerovei.
  8. taip formuojama bendruomenės kultūra, grįsta bendražmogiškomis vertybėmis
  9. ... tai yra visko pamatai.
  10. nuo to priklauso atskiro individo ir visuomenės socialinis sveikatingumas.
  11. Kiekvienoje ugdymo įstaigoje, nevyriausybinėje organizacijoje, vietos bendruomenėje turėtų būti kreipiamas dėmesys į socialinį emocinį ugdymą, nes tai apima vaiko savimonę, savitvardą, tarpusavio santykius, socialinį sąmoningumą, atsakingus sprendimų priėmimus. Visa tai gali pagerinti mokinio ugdymosi kokybę, padės mokėti spręsti įvairius konfliktus bei bendradarbiauti.
  12. .
  13. Sėkmingas visuomenės vystymasis ir progresas priklauso nuo to kaip kiekvienas individas joje suvokia savo vaidmenį ir moka susidoroti, išspręsti iškilusias problemas tiek asmeninio pobūdžio tiek ir visuomeninio.
  14. Svarbiausia -vaikui jaustis saugiam.
  15. Jei ugdymo institucijoje gera nuotaika, tai norisi čia būti ,bendrauti, matyti vienas kitą.
  16. tai ugdo vaikų kompetencijas, jų vertybes, savivertę, bendruomeniškumą.j
  17. Padeda stiprinti tarpusavio ryšius,sukurti teigiama emocine aplinka.
  18. Nes susiformuoja vertybės, kurios reikalingos tolimesniame gyvenime.
  19. tai gerina vaikų ir mokytojų savijautą