Socialinio emocinio edukacinio prototipo modeliavimas - kopija

Kodėl kiekvienoje ugdymo įstaigoje ir ar NVO turėtų būti kreipiamas dėmesys į Socialinį-emocinį ugdymąsi (SEU)? (įrašykite savo nuomonę)

  1. Nes padeda išmokyti tinkamai bendrauti, kominikuoti tarpusavyje ir valdyti emocijas
  2. SEU mano nuomone yra pagrindas vaiko saviraiškos, emocijų pažinimo bei jų supratimo, taip vaikas moka pažinti ne tik savo emocijas, bet ir kitų.
  3. Nes tai prisideda prie vaiko sėkmingo mokymosi bei integracijos į visuomenę.
  4. Todėl, nes tik akademinių žinių, tam, jog formuotųsi pasitikintis savimi, drąsus bei atviras augantis žmogus nepakanka. Tam reikalingas socialinis-emocinis ugdymas, kuris kryptingai vaiką veda link savęs pažinimo, savęs vertinimo, sprendimų priėmimo bei geresnės savo versijos.
  5. Nes socialinis-emocinis ugdymas padeda vaikams sėkmingiau integruotis visuomenėje, suprasti, kaip joje tinkamai funkcionuoti
  6. todėl kad tai padeda stiprinti vaiko atsparumą
  7. labai aktualu pastaruoju metu
  8. padeda pažinti savo emocijas
  9. Ugdo bendrystę, gerėja tarpusavio santykiai, stiprėja mokinių savigarba, vaikai mokosi atpažinti savo jausmus, su jais tvarkytis ir kt.
  10. Stiprina vaiko savęs pažinimą ir supratimą, kad yra visumos dalis.
  11. Kiekvienas mokinys turi pasiekti asmeninę ūgtį.
  12. Didina pasitikėjimą savimi, geba atpažinti savo emocija ir tinkamai jas reikšti.
  13. Vaikai mūsų ateitis, todėl reikia dėti visas įmanomas pastangas jų vertybių skatinimui, emocijoms, socialinei gerovei.
  14. Mokiniams sudaromos galimybės bendradarbiauti, spręsti problemas kartu
  15. Tai yra komunikacijos pagrindas.
  16. Dėl asmeninio socialinio-emocinio saugumo
  17. Socialinis emocinis ugdymas yra be galo svarbus. Jeigu mes jį ugdysime nuo mažų dienų, išauginsim mokinius, kurie gebės labiau pažinti save, kitus. Gebės lengviau tvarkytis su sunkumais, valgytis stresinėse situacijose, labiau pasitikės savimi.
  18. .
  19. Apklausos rodo, kad šio dienai mūsų (lietuvių) soc-emocinis intelektas vidutinis/žemas. Emocinė higiena ne kiekvienam suprantamas dalykas, o iš to kyla nemažai problemų, tiek emocinio, tiek psichologinio pobūdžio.
  20. Teigiamas mikroklimatas skatina ,žadina norą siekti pozityvaus bendravimo, geresnių mokymosi rezultatų.
  21. Geras mikroklimatas- sėkmės laidas.
  22. SEU yra svarbus vaikų vertybių ugdymui, jų bendruomeniškumui ir socialinių tinklų kūrimui.
  23. Padeda geriau pažinti save,savo ir kitų emocijas,spręsti iškilusias problemas