Socialinio emocinio edukacinio prototipo modeliavimas - kopija

Sėkminga socialinė-emocinė mokyklos (organizacijos) strategija padeda vaiko (mokinio) sėkmei? (įrašykite savo nuomonę):

  1. ypatingai svarbus emocinis ratas
  2. Taip.
  3. Išmoksta pasakyti "ne". Geba suprasti aplinkinių sutartinius ženklus, reakcijas.
  4. Tikrai padeda
  5. Padeda vaikui suvokti emocijas ir jas valdyti .
  6. Gal šiek tiek įtakoja
  7. Tobulina socialines-emocines kompetencijas, skatina mokinių darbą grupėse, skatina drąsiai išreikšti savo nuomonę.
  8. Aš sutinku, kad sėkminga socialinė-emocinė mokyklos strategija padeda mokino sėkmei, nes vaikas geba labiau suvokti ne tik savo, bet ir kitų emocijas. Geba geriau spręsti įvairias iškilusias problemines situacijas, valdyti stresą. Ugdo bendradarbiavimo ir komunikavimo įgūdžius. Ugdo emocinį raštingumą.
  9. -
  10. didiną ir palaiko vaiko motyvaciją bei pasitikėjimą savimi, tuo pačiu nebijojimą klysti, ieškoti sprendimo būdu. Ugdomas kūrybiškumas ir kritinis mąstymas.
  11. Gera savijauta -skatina norą bendrauti,būti kartu.
  12. Jei vaikas gerai jaučiasi,jam geriau sekasi mokytis.
  13. Taip
  14. Padeda vaikui/jaunuoliui suvokti savo socialines ir emocines kompetencijas, didina pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis, skatina siekti aukštesnių tikslų.
  15. Emociškai saugus vaikas geriau supranta save ir kitus, pasitiki savimi, o tai sąlygoja sklandesnį bendravimą. Vaikas motyvuotas, turi tikslų, juos lengviau įgyvendina. Geresni pasiekimai.
  16. nemdras darbas suartinam didina pasitikėjimą