Socialinio emocinio edukacinio prototipo modeliavimas - kopija
Sėkminga socialinė-emocinė mokyklos (organizacijos) strategija padeda vaiko (mokinio) sėkmei? (įrašykite savo nuomonę):
Taip padeda. Ugdytinis geba lavinti savo emocines ir socialines kompetencijas. Tai užtikrina pozityvią jo įtrauktį į visuomenę
Visiškai sutinku. Sėkminga socialinė-emocinė mokyklos ar organizacijos strategija visapusiškai prisideda prie vaiko tobulėjimo ir augimo. Jeigu socialinis- emocinis ugdymas modeliuojamas kokybiškai ir pastoviai mokiniai turi galimybę sukurti artimesnius tarpusavio ryšius ne tik su socialiniu pedagogu, tačiau ir su klasės draugais, kitais pedagogais. Vaikai gali tapti atviresni, drąsiau reikšti savo nuomonę, gauti reikiamą informaciją apie patyčias, jų pasekmes, o tuomet, apgalvoti savo elgesį savarankiškai.
sėkminga socialinė-emocinė strategija turi lemiamą vadmenį mokinio sėkmei
Tobulina socialines-emocines kompetencijas, skatina mokinių darbą grupėse, skatina drąsiai išreikšti savo nuomonę.
Aš sutinku, kad sėkminga socialinė-emocinė mokyklos strategija padeda mokino sėkmei, nes vaikas geba labiau suvokti ne tik savo, bet ir kitų emocijas. Geba geriau spręsti įvairias iškilusias problemines situacijas, valdyti stresą. Ugdo bendradarbiavimo ir komunikavimo įgūdžius. Ugdo emocinį raštingumą.
-
didiną ir palaiko vaiko motyvaciją bei pasitikėjimą savimi, tuo pačiu nebijojimą klysti, ieškoti sprendimo būdu. Ugdomas kūrybiškumas ir kritinis mąstymas.
Gera savijauta -skatina norą bendrauti,būti kartu.
Jei vaikas gerai jaučiasi,jam geriau sekasi mokytis.
Taip
Padeda vaikui/jaunuoliui suvokti savo socialines ir emocines kompetencijas, didina pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis, skatina siekti aukštesnių tikslų.
Emociškai saugus vaikas geriau supranta save ir kitus, pasitiki savimi, o tai sąlygoja sklandesnį bendravimą. Vaikas motyvuotas, turi tikslų, juos lengviau įgyvendina. Geresni pasiekimai.