Socialinio darbo organizavimo iššūkiai pandemijos laikotarpiu
7. Pandemijos metu ko Jums labiausiai trūko? Kas labiausiai apsunkino Jūsų veiklą? (Trumpai parašykite)
Kai prasidėjo pandemija, būtent 2020 m. kovo mėn. Socialiniai darbuotojai buvo palikti likimo valiai. Darbovietė nei bendravo, nei informavo kaip turi vykti darbas pandemijos laiku. Jokių priemonių nebuvo duota.
Darbinę veiklą pandemijos metu labiausiai apsunkino nuotolinis darbas ir vaikų nuotolinis mokymasis, derinti šiuos dalykus be pagalbos yra tikrai sudėtinga.
Apsaugos priemonių trukumas,apmokymų bei darbo priemonių dirbui nuotoliniu būdu, vykdyti posėdžius platformose.
Kitų institucijų darbuotojai dirbo nuotoliniu būdu, todėl ne visada buvo galimybė susisiekti.
Bendravimo su atskirai gyvenančiais giminai2iais
Administracijos komunikavimo, informacijos sklaidos įstaigos viduje, - dalijimosi informacija, pasiteiravimo apie darbo krūvius, rezultatus. Nebuvo numatyta gairių, nesuformuoti darbų vertinimo rodikliai, kriterijai, nenumatytos užduotys. Vėliau - reikalauta darbo rezultatų, įrodymų, kas padaryta.
Darbo priemonių: transporto, kompiuterio, spausdintuvo.
Gyvo kitų institucijų klientų aptarnavimo
Trūko dažno bendravimo kontaktiniu būdu.
Veiklą labiausiai apsunkino bendravimas su klientais telefonu ir vadovo nesupratingumas, jog darbas telefonu ir darbas iš namų taip pat yra sunkus. Iš vadovo buvo jaučiami kaltinimai, jog darbuotojai "sėdėdami" namuose nieko neveikia, telefonu paskambinti nėra sunku ir darbas lengvesnis. Karantino metu už sergančių kolegų pavadavimą nebuvo mokami priedai.
vyriausybės "tikrumo", palaikymo ir objektyvaus situacijos vertinimo. Tuo tarpu jau metai laiko visuomenė gąsdinama ne tik "masmedia" pagalba bet ir vyriausybės sprendimais
Dėl nuotolinio vaikų mokymosi, vaikus auginantys darbuotojai, turėjo dirbti nuotoliniu būdu.
Nieko
Nieko netrūko
Visko pakako
Darbdavio abejingumas.
Nuotolinis darbas apsunkino veiklą
žinių apie ligą, nežinojimas kėlė baimę bendrauti.
Socialinio darbo metu pandemijos laikotarpyje nebuvo kas apsunkino veiklą
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo trūko
Pozityvumo iš aplinkos, gerų naujienų, žinių.
Apsunkino klientų baimė ir nenoras bendrauti
Papildomi darbai, kasdienės ataskaitos apie nuveiktus darbus.
Labai dideli krūviai
Paskelbus pirmąjį karantiną kilo baimė ir nerimas, kai nebuvo galima visiškai lankytis šeimose, pasitelkus tik nuotolinį bendravimą darbas atrodė nepilnavertis.
Kilo sunkumų dirbant su kitomis institucijomis, darbas vyksta daug lėčiau, tam skiriama daugiau laiko, nes šeimos neturi galimybės naudotis internetu, neturi galimybės prisijungti.
Apsaugos priemonių ir klientų supratingumo
Trūko palaikymo iš vadovų pusės, pandemijos metu pavienis darbas neneša gerų rezultatų. Trūko vieningo institucijų darbo.
Palaikymo, paskatinimo.
Posėdžiai buvo organizuojami tik nuotoliniu būdu
Sklandaus internetinio ryšio AV posėdžių metu
Atvejo nagrinėjimo posėdžių vedimas nuotoliniu būdu.
Didesnio palaikymo iš "valdžios", dėl pandemijos kai kurios institucijos su kuriomis bendradarbiaujama sustabdė savo veiklą, dėl ko klientams nebuvo galima suteikti tam tikros pagalbos ir įvairesnių paslaugų.
Trūko priemonių dirbti nuotoliniu būdu, o viršijus internetinio ryšio limitą telefone, buvo išskaityta iš atlyginimo.
Apsunkino, kad klientai labai manipuliavo pandemija . Nenorėjo kad socialinės darbuotojos lankytųsi ir nuolat sakydavo, kad turi temperatūros. Konsultacijos namuose metu klientai ne visada užsideda kaukę, nors jų to ir prašome.
Socialinių įgūdžių atkūrimo bei palaikymo paslauga numato tiesioginį su klientu kontaktą, deja, socialinį darbą vien nuotoliniu būdu neįmanoma dirbti. Labiausiai trūko konsultacijų gyvai.
poilsio
kartais trukdavo informacijos
Socialiniai darbuotojai dirbo kitų įstaigų darbą, vežė paslaugų gavėjams atspausdintus prašymus, teko mokinti kaip jungtis jungtis prie ZOOM.
Trūko galimybės išimtiniais atvejais organizuoti atvejo nagrinėjimo posėdį nuotoliniu būdu. Ir aplamai organizuoti posėdžius nuotoliniu būdu yra labai sunku
Emocinės paramos trūkumas
neįprastas darbas nuotoliniu būdu - kai nėra tiesioginio kontakto su klientu
Pačioje pradžioje, tai priemonių. Paskui viskas išsisprendė.
Sunku šeimoms teikti paslaugas, kai ivairios įstaigos uzdarytos, pailgėja termimai
Kontaktinio darbo su šeimomis sumažėjimas
Labiausiai apsunkina veiklą nuotolinio ryšio priemonėmis vykdomi posėdžiai, nes daugelio klientų šeimose stringa interneto ryšys, nėra galimybės prisijungtii bent per zoom programą. Labai trūksta gyvo bendravimo, kai gali vertinti kūno kalbą ir pan.
asikeitė darbo pobūdis neliko gyvo kontakto su žmogum.
Palaikymo
Gyvo bendravimo tarp specialistų
Labiausiai apsunkino, kad nebuvo galima susirinkti kartu, nes klientai nesinaudoja (nemoka, neturi) kompiuteriais, planšetėmis, kurių pagalba būtų galima dirbti su šeima. AV posėdžiai buvo organizuojami klientų šeimose, prašant prisijungti kitų specialistų nuotoliniu būdu.
Neapibrėžtumas atliekant darbo funkcijas karantino laikotarpiu, didelis darbo krūvis.
viskas vyko sklandžiai
informacinių technologijų
Informacijos stoka
Supratingumo
Klientų konsultavimo kabinete
Netrūko nieko
Jog nėra gyvo kontakto
Pirmos pandemijos metu mokėmis priimti situaciją ir kaip spręsti paslaugos gavėjų praįymus. Antrą kartą dirbti nuotolyje buvo lengviau, nes ir patys besikreipiantys asmenys žinojo situaciją.
Trūko inform .techn. priemonių - kompiuterio ar planšetės nuotoliniam darbui iš namų.
Nepilnai išaiškintos rekomendacijos
Trūko informacijos apie įvairias platformas, jų galimybes. Labiausiai veiklą apsunkino nuotolinis darbas.
aprūpinimo informacinėmis priemonėmis,
Neturėjimas gyvo kontakto su klientu (kartais).
Technologijų trūkumas dirbant nuotoliniu būdu
Trūko aiškumo apie paslaugų teikimą.
Labiausiai trūko realaus kontakto su klientais.
Transporto
Kompiuterio, spausdintuvo. Taip pat trūko aiškaus išdestymo laip darbuotojas dirba ar dalinai nuotoliniu būdu ar ne.
ilgalaikis darbas is namu
Tiesioginio kontakto su kolegomis neturėjimas
Labiausiai trūko tinkamos komunikacijos
Susirinkimų nuotolinių
Labiausiai trūko bendravimo su klientais tiesiogiai.
Per didelis darbo krūvis sudėtinga, susidėlioti darbus
Darbo pobūdis nepasikeitė vykdėme visi savo funkcijas
nebuvo suteiktas kuras, reikalui esant nuvykti į adresus, vykome savo lėšomis, nes visuomeniniu transportu važiuoti buvo nesaugu
Informacinių technologijos priemonių
Laisvės
Vadovybės supratingumo
gyvo bendravimo
netinkami organizaciniai dalykai
Darbo priemonių trūkumas. Mes naudojamės asmeniniais automobiliais vykdami į šeimas, todėl niekas nesirūpino jų dezinfekcija, nors tekdavo ir pavežėti klientus. aiškumo bei informacijos organizuojant darbą, nes dirbome ne nuotoliniu būdu, o kontaktavome su klientais tiesiogiai.
Vadovų palaikymo, bendravimo su kolegomis.
-
Socialinio darbo metu pandemijos laikotarpiu nėra veiksnių kurie apsunkino veiklą
Trūkumas įgūdžių darbą organizuoti nuotoliniu būdu
Per mažai informacijos apie nuotolinį darbą, apie technologijų suteikimą, apie darbą su šeimomis.
Darbo ir vaikų mokymosi namuose suderinimas.
Darbo krūvis,
Manipuliacijos pandemijos baime iš klientų pusės
Šeimos dažnai neturi techninių galimybių dalyvauti nuotoliniuose mokymuoze, individualioze konsultacijose
Spaudintuvo stoka dirbant namuose. Analizuoti situaciją nuotoliniu būdu (kalbant telefonu)
Trūko apsaugos priemonių
Valdžios institucijų specialistų nuotolinis darbas, dėl to negalėjimas priblemos spręsti ,,čia ir dabar,,
Palaikymo iš administracijos kadangi nebuvo tikslingu rekomendacijų kaip dirbti, kiekvienas soc darbuotojas turėjo asmeniškai priimti lankymosi šeimose dažnumą
Kontaktinio bendravimo su kolegomis, paslaugų gavėjais. Kontaktinio bendravimo apribojimas.
Pagalbos gavėjų nenoras laikytis karantino rekomendacijų
Didelis darbo krūvis
Tikslios informacijos, kaip dirbti su tikslinėmis grupėmis, darbas nepritaikytas nuotoliniam darbui, emocinis krūvis