Socialinio darbo organizavimo iššūkiai pandemijos laikotarpiu

7. Pandemijos metu ko Jums labiausiai trūko? Kas labiausiai apsunkino Jūsų veiklą? (Trumpai parašykite)

  1. Kai prasidėjo pandemija, būtent 2020 m. kovo mėn. Socialiniai darbuotojai buvo palikti likimo valiai. Darbovietė nei bendravo, nei informavo kaip turi vykti darbas pandemijos laiku. Jokių priemonių nebuvo duota.
  2. Darbinę veiklą pandemijos metu labiausiai apsunkino nuotolinis darbas ir vaikų nuotolinis mokymasis, derinti šiuos dalykus be pagalbos yra tikrai sudėtinga.
  3. Apsaugos priemonių trukumas,apmokymų bei darbo priemonių dirbui nuotoliniu būdu, vykdyti posėdžius platformose.
  4. Kitų institucijų darbuotojai dirbo nuotoliniu būdu, todėl ne visada buvo galimybė susisiekti.
  5. Bendravimo su atskirai gyvenančiais giminai2iais
  6. Administracijos komunikavimo, informacijos sklaidos įstaigos viduje, - dalijimosi informacija, pasiteiravimo apie darbo krūvius, rezultatus. Nebuvo numatyta gairių, nesuformuoti darbų vertinimo rodikliai, kriterijai, nenumatytos užduotys. Vėliau - reikalauta darbo rezultatų, įrodymų, kas padaryta.
  7. Darbo priemonių: transporto, kompiuterio, spausdintuvo.
  8. Gyvo kitų institucijų klientų aptarnavimo
  9. Trūko dažno bendravimo kontaktiniu būdu.
  10. Veiklą labiausiai apsunkino bendravimas su klientais telefonu ir vadovo nesupratingumas, jog darbas telefonu ir darbas iš namų taip pat yra sunkus. Iš vadovo buvo jaučiami kaltinimai, jog darbuotojai "sėdėdami" namuose nieko neveikia, telefonu paskambinti nėra sunku ir darbas lengvesnis. Karantino metu už sergančių kolegų pavadavimą nebuvo mokami priedai.
  11. vyriausybės "tikrumo", palaikymo ir objektyvaus situacijos vertinimo. Tuo tarpu jau metai laiko visuomenė gąsdinama ne tik "masmedia" pagalba bet ir vyriausybės sprendimais
  12. Dėl nuotolinio vaikų mokymosi, vaikus auginantys darbuotojai, turėjo dirbti nuotoliniu būdu.
  13. Nieko
  14. Nieko netrūko
  15. Visko pakako
  16. Darbdavio abejingumas.
  17. Nuotolinis darbas apsunkino veiklą
  18. žinių apie ligą, nežinojimas kėlė baimę bendrauti.
  19. Socialinio darbo metu pandemijos laikotarpyje nebuvo kas apsunkino veiklą
  20. Tarpinstitucinio bendradarbiavimo trūko
  21. Pozityvumo iš aplinkos, gerų naujienų, žinių.
  22. Apsunkino klientų baimė ir nenoras bendrauti
  23. Papildomi darbai, kasdienės ataskaitos apie nuveiktus darbus.
  24. Labai dideli krūviai
  25. Paskelbus pirmąjį karantiną kilo baimė ir nerimas, kai nebuvo galima visiškai lankytis šeimose, pasitelkus tik nuotolinį bendravimą darbas atrodė nepilnavertis.
  26. Kilo sunkumų dirbant su kitomis institucijomis, darbas vyksta daug lėčiau, tam skiriama daugiau laiko, nes šeimos neturi galimybės naudotis internetu, neturi galimybės prisijungti.
  27. Apsaugos priemonių ir klientų supratingumo
  28. Trūko palaikymo iš vadovų pusės, pandemijos metu pavienis darbas neneša gerų rezultatų. Trūko vieningo institucijų darbo.
  29. Palaikymo, paskatinimo.
  30. Posėdžiai buvo organizuojami tik nuotoliniu būdu
  31. Sklandaus internetinio ryšio AV posėdžių metu
  32. Atvejo nagrinėjimo posėdžių vedimas nuotoliniu būdu.
  33. Didesnio palaikymo iš "valdžios", dėl pandemijos kai kurios institucijos su kuriomis bendradarbiaujama sustabdė savo veiklą, dėl ko klientams nebuvo galima suteikti tam tikros pagalbos ir įvairesnių paslaugų.
  34. Trūko priemonių dirbti nuotoliniu būdu, o viršijus internetinio ryšio limitą telefone, buvo išskaityta iš atlyginimo.
  35. Apsunkino, kad klientai labai manipuliavo pandemija . Nenorėjo kad socialinės darbuotojos lankytųsi ir nuolat sakydavo, kad turi temperatūros. Konsultacijos namuose metu klientai ne visada užsideda kaukę, nors jų to ir prašome.
  36. Socialinių įgūdžių atkūrimo bei palaikymo paslauga numato tiesioginį su klientu kontaktą, deja, socialinį darbą vien nuotoliniu būdu neįmanoma dirbti. Labiausiai trūko konsultacijų gyvai.
  37. poilsio
  38. kartais trukdavo informacijos
  39. Socialiniai darbuotojai dirbo kitų įstaigų darbą, vežė paslaugų gavėjams atspausdintus prašymus, teko mokinti kaip jungtis jungtis prie ZOOM.
  40. Trūko galimybės išimtiniais atvejais organizuoti atvejo nagrinėjimo posėdį nuotoliniu būdu. Ir aplamai organizuoti posėdžius nuotoliniu būdu yra labai sunku
  41. Emocinės paramos trūkumas
  42. neįprastas darbas nuotoliniu būdu - kai nėra tiesioginio kontakto su klientu
  43. Pačioje pradžioje, tai priemonių. Paskui viskas išsisprendė.
  44. Sunku šeimoms teikti paslaugas, kai ivairios įstaigos uzdarytos, pailgėja termimai
  45. Kontaktinio darbo su šeimomis sumažėjimas
  46. Labiausiai apsunkina veiklą nuotolinio ryšio priemonėmis vykdomi posėdžiai, nes daugelio klientų šeimose stringa interneto ryšys, nėra galimybės prisijungtii bent per zoom programą. Labai trūksta gyvo bendravimo, kai gali vertinti kūno kalbą ir pan.
  47. asikeitė darbo pobūdis neliko gyvo kontakto su žmogum.
  48. Palaikymo
  49. Gyvo bendravimo tarp specialistų
  50. Labiausiai apsunkino, kad nebuvo galima susirinkti kartu, nes klientai nesinaudoja (nemoka, neturi) kompiuteriais, planšetėmis, kurių pagalba būtų galima dirbti su šeima. AV posėdžiai buvo organizuojami klientų šeimose, prašant prisijungti kitų specialistų nuotoliniu būdu.
  51. Neapibrėžtumas atliekant darbo funkcijas karantino laikotarpiu, didelis darbo krūvis.
  52. viskas vyko sklandžiai
  53. informacinių technologijų
  54. Informacijos stoka
  55. Supratingumo
  56. Klientų konsultavimo kabinete
  57. Netrūko nieko
  58. Jog nėra gyvo kontakto
  59. Pirmos pandemijos metu mokėmis priimti situaciją ir kaip spręsti paslaugos gavėjų praįymus. Antrą kartą dirbti nuotolyje buvo lengviau, nes ir patys besikreipiantys asmenys žinojo situaciją.
  60. Trūko inform .techn. priemonių - kompiuterio ar planšetės nuotoliniam darbui iš namų.
  61. Nepilnai išaiškintos rekomendacijos
  62. Trūko informacijos apie įvairias platformas, jų galimybes. Labiausiai veiklą apsunkino nuotolinis darbas.
  63. aprūpinimo informacinėmis priemonėmis,
  64. Neturėjimas gyvo kontakto su klientu (kartais).
  65. Technologijų trūkumas dirbant nuotoliniu būdu
  66. Trūko aiškumo apie paslaugų teikimą.
  67. Labiausiai trūko realaus kontakto su klientais.
  68. Transporto
  69. Kompiuterio, spausdintuvo. Taip pat trūko aiškaus išdestymo laip darbuotojas dirba ar dalinai nuotoliniu būdu ar ne.
  70. ilgalaikis darbas is namu
  71. Tiesioginio kontakto su kolegomis neturėjimas
  72. Labiausiai trūko tinkamos komunikacijos
  73. Susirinkimų nuotolinių
  74. Labiausiai trūko bendravimo su klientais tiesiogiai.
  75. Per didelis darbo krūvis sudėtinga, susidėlioti darbus
  76. Darbo pobūdis nepasikeitė vykdėme visi savo funkcijas
  77. nebuvo suteiktas kuras, reikalui esant nuvykti į adresus, vykome savo lėšomis, nes visuomeniniu transportu važiuoti buvo nesaugu
  78. Informacinių technologijos priemonių
  79. Laisvės
  80. Vadovybės supratingumo
  81. gyvo bendravimo
  82. netinkami organizaciniai dalykai
  83. Darbo priemonių trūkumas. Mes naudojamės asmeniniais automobiliais vykdami į šeimas, todėl niekas nesirūpino jų dezinfekcija, nors tekdavo ir pavežėti klientus. aiškumo bei informacijos organizuojant darbą, nes dirbome ne nuotoliniu būdu, o kontaktavome su klientais tiesiogiai.
  84. Vadovų palaikymo, bendravimo su kolegomis.
  85. -
  86. Socialinio darbo metu pandemijos laikotarpiu nėra veiksnių kurie apsunkino veiklą
  87. Trūkumas įgūdžių darbą organizuoti nuotoliniu būdu
  88. Per mažai informacijos apie nuotolinį darbą, apie technologijų suteikimą, apie darbą su šeimomis.
  89. Darbo ir vaikų mokymosi namuose suderinimas.
  90. Darbo krūvis,
  91. Manipuliacijos pandemijos baime iš klientų pusės
  92. Šeimos dažnai neturi techninių galimybių dalyvauti nuotoliniuose mokymuoze, individualioze konsultacijose
  93. Spaudintuvo stoka dirbant namuose. Analizuoti situaciją nuotoliniu būdu (kalbant telefonu)
  94. Trūko apsaugos priemonių
  95. Valdžios institucijų specialistų nuotolinis darbas, dėl to negalėjimas priblemos spręsti ,,čia ir dabar,,
  96. Palaikymo iš administracijos kadangi nebuvo tikslingu rekomendacijų kaip dirbti, kiekvienas soc darbuotojas turėjo asmeniškai priimti lankymosi šeimose dažnumą
  97. Kontaktinio bendravimo su kolegomis, paslaugų gavėjais. Kontaktinio bendravimo apribojimas.
  98. Pagalbos gavėjų nenoras laikytis karantino rekomendacijų
  99. Didelis darbo krūvis
  100. Tikslios informacijos, kaip dirbti su tikslinėmis grupėmis, darbas nepritaikytas nuotoliniam darbui, emocinis krūvis