Socialinės rizikos šeimų vaikų integracija ikimokyklinėje įstaigoje

Anketa skirta informacijos surinkimui apie socialinės rizikos šeimų vaikų integraciją ikimokyklinėje įstaigoje. Ačiū už atsakymus. Apklausa skirta pedagogams.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokios problemos kyla dirbant su vaikais iš socialinės rizikos šeimų?

Ar dažnai vaikai iš socialinės rizikos šeimų susiduria su integracijos problemomis?

Ar pedagogo bendravimas su socialinės rizikos šeima padeda integruotis vaikui ikimokyklinėje įstaigoje? Kodėl?

Ar būtina socialinio pedagogo pagalba integruojant vaikus iš socialinės rizikos šeimų ikimokyklinėje įstaigoje? Kodėl?

Ar vaiko socialinių įgūdžių ugdymas padeda jam integruotis ikimokyklinėje įstaigoje? Kodėl?

Kokius vaikų socialinių įgūdžių ugdymo būdus taikote? Kaip dažnai?

DažnaiKartaisNiekada
Bendravimo su kitais vaikais skatinimas per žaidimus, bendradarbiavimo ugdymas.
Bendravimo su įdomiais pašnekovais organizavimas.
Pasivaikščiojimai, ekskursijos, išvykos, iškylos.
Įvairios bendravimo valandėlės.
Integralios temos pokalbiams.
Kurti vaiko pasitikėjimą savimi keliančią aplinką.

Kokius dar vaikų socialinių įgūdžių ugdymo būdus taikote?