Socialinės rinkodaros priemonių ir galimybių analizė

Gerbiamas (-oji), maloniai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus, nes Jūsų nuomonė yra, labai svarbi. Anket a yra anoniminė. Šios anketos rezultatai bus naudojami Šiaulių kolegijos, turizmo administravimo II kurso studentės Dovilės Lukoševičiūtės kursiniame darbe.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Jūsų užimtumo statusas (darbas):

Kur dažniausiai Jūs pastebite socialine reklamą?

Kokia Jums labiausiai įsiminė socialinė reklama?

  1. human meat
  2. parduos kaip lele
  3. "pamiršk" reklama prieš narkotikus
  4. preis vaiku smurta
  5. Išsipildymo akcijos
  6. gerumo diena
  7. Nevairuok isgeręs
  8. nepamenu
  9. ,,Nevairuok išgėręs, nes pirmas kartas gali būti paskutinis"
  10. Avon akcija ,,nedelsk", ,,Pasirink saugų greitį", ,,Help - gyvenimas be tabako"
…Daugiau…

Kaip Jūs manote, ar turi poveikį tokios reklamos?

Kaip Jūs manote, ar socialinės reklamos yra naudojama pakankamai?

Kaip Jūs manote, kurios socialinės reklamos trūksta?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą