SOCIALINĖS REKLAMOS POVEIKIS VISUOMENĖS POŽIŪRIU

14. Reklama internete

  1. Pašaipą ir gailestį dėl reklamos autorių abejotinų intelektualinių gebėjimų.
  2. Eilinė prasta propoganda ir tiek, nesukelia stiprių jausmų gal irzlumą, kad dar už vieną prastos reklamos sugalvojimą gavo valstybės pinigus.
  3. Asociacijas
  4. Neigiamai.
  5. Keista. Manau, kad tokia reklama turi priesinga poveiki. Zeminimas, izeidinejimas - nesukelia noro keistis. Jei as rukyciau, tai tokia reklama mane tik dar labiau paskatintu rukyti, nes atsirastu noras priesintis nesamoningam teiginiui.
  6. 1. nelabai matosi, 2 nelabai patraukia. 3. banalu
  7. Nėra didelio šoko, šiais laikais galima pamatyti daug daugiau keistenybių.
  8. Priešiskumas, prasta reklama
  9. Jokiu emociju
  10. gailestis dėl proto ir moralės tų, kurie šią reklamą sugalvojo.
  11. asociacijos
  12. Šitas nieko nesukelia nelabai idomus
  13. Kiekvieno pasirinkimas
  14. Emocijų nesukelia
  15. kūrėjo nemokšiškumas
  16. jokiu
  17. nemalonus jausmas dėl nesugebėjimo padaryti gerą reklamą
  18. Abejingumas
  19. Jokių emocijų
  20. Susimastyma
  21. -
  22. Supratimas jog rukyti tikrai nesveika ir šioks tks džiaugsmas, kad apie tai kuria reklamas ir skelbia visiems
  23. neveikia emocionaliai
  24. Sunervina, nes yra konotacijų su primityviais stereotipais..
  25. sukelia tokį įspūdį, jog tai ne soc. reklama, o tiesiog kažkoks prastas pokštasinternete, ar pan. Atrodo, jog tai nerimta socialinė reklama.
  26. ši reklama nelabai kuom veikia
  27. nejaukumas
  28. Nesukelia jokių emocijų (gal dėl to, jog nerūkau). O rukančių man tiesiog negaila.
  29. vulgaru