SOCIALINĖS REKLAMOS POVEIKIS VISUOMENĖS POŽIŪRIU

14. Reklama internete

  1. Pašaipą ir gailestį dėl reklamos autorių abejotinų intelektualinių gebėjimų.
  2. Eilinė prasta propoganda ir tiek, nesukelia stiprių jausmų gal irzlumą, kad dar už vieną prastos reklamos sugalvojimą gavo valstybės pinigus.
  3. Asociacijas
  4. Neigiamai.
  5. Keista. Manau, kad tokia reklama turi priesinga poveiki. Zeminimas, izeidinejimas - nesukelia noro keistis. Jei as rukyciau, tai tokia reklama mane tik dar labiau paskatintu rukyti, nes atsirastu noras priesintis nesamoningam teiginiui.
  6. 1. nelabai matosi, 2 nelabai patraukia. 3. banalu
  7. Nėra didelio šoko, šiais laikais galima pamatyti daug daugiau keistenybių.
  8. Priešiskumas, prasta reklama
  9. Jokiu emociju
  10. gailestis dėl proto ir moralės tų, kurie šią reklamą sugalvojo.