SOCIALINĖS REKLAMOS POVEIKIS VISUOMENĖS POŽIŪRIU

Gerb. Respondente,
esu Kauno Technologijos Universiteto 4 kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą apie socialinės reklamos įtaką gyventojams ir jos efektyvumą Lietuvoje. Noriu išsiaiškinti, ar socialinė reklama yra pastebima, veiksminga ir kaip ji įtakoja Jus. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik bakalauro darbo tiriamąjai analizei. Tikiuosi nuoširdžių atsakymų, kurie padės objektyviai įvertinti tiriamą objektą.
Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus!

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Šeimyninė padėtis:

4. Išsilavinimas

Kitas variantas

    …Daugiau…

    5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?

    6. Ar pastebite socialinę reklamą?

    7. Kur dažniausiai pastebite socialinę reklamą?

    8. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta socialinio pobūdžio reklama?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      9. Kokia tai buvo reklama?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        10. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?

        11. Kokios socialinės reklamos Jums įsimintiniausios

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          12. Kas labiausiai, Jūsų nuomone, socialinę reklamą daro efektyvią?

          13. Kaip Jus veikia socialinė reklama?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            14. Reklama internete

            14. Reklama internete

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              15. Reklama radijuje

              Kitas variantas

                …Daugiau…

                16. Spausdintinė reklama

                16. Spausdintinė reklama

                Kitas variantas

                  …Daugiau…

                  17. Reklama televizijoje

                  Kitas variantas

                    …Daugiau…

                    18. Kuri iš reklamos formų Jums pasirodė paveikesnė?

                    19. Kurios reklamos atveju emocijas įvardinti buvo lengviau?

                    20. Kokiomis emocijomis – teigiamomis ar neigiamomis – grįstos socialinės reklamos, Jūsų manymu, yra paveikesnės?

                    21. Ar pritartumėte teiginiui, jog baimės ir gailesčio stimuliavimas yra geriausias būdas paskatinti auditoriją veikti socialinės problemos atžvilgiu?

                    22. Ar Lietuvoje yra pakankamai socialinės reklamos?

                    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą