SOCIALINĖS REKLAMOS POVEIKIS VISUOMENĖS POŽIŪRIU

Gerb. Respondente,
esu Kauno Technologijos Universiteto 4 kurso studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą apie socialinės reklamos įtaką gyventojams ir jos efektyvumą Lietuvoje. Noriu išsiaiškinti, ar socialinė reklama yra pastebima, veiksminga ir kaip ji įtakoja Jus. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik bakalauro darbo tiriamąjai analizei. Tikiuosi nuoširdžių atsakymų, kurie padės objektyviai įvertinti tiriamą objektą.
Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus!

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Šeimyninė padėtis:

4. Išsilavinimas

Kitas variantas

  1. Nebaigtas aukštasis
  2. Nebaigtas aukštasis
  3. Studijuoju aukštajį
  4. Už mėnesio bus Aukštasis
  5. nebaigtas aukštasis
  6. Studentas
  7. studentas
  8. Nebaigtas aukštasis
  9. Daktaro laipsnis
  10. Dabar studijuoju
…Daugiau…

5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?

6. Ar pastebite socialinę reklamą?

7. Kur dažniausiai pastebite socialinę reklamą?

8. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta socialinio pobūdžio reklama?

Kitas variantas

  1. Nesudomino visai
  2. Originaliai perteikiant idėją, pateikiant ją "tarp eilučių".
  3. Nepamenu
  4. niekuo
  5. Ligoniu vaiku rodymas per televizija, nakti sapnuoju juos, del tu reklamu
  6. neatskmenu
  7. Niekuo, nemėgstu socialinių reklamų
  8. nepamenu
  9. Juk jau atsakiau, kad nežinau kas yra socialinė reklama, kaip galiu toliau atsakinėt klausimus apie ją jeigu nesuprantu?

9. Kokia tai buvo reklama?

Kitas variantas

  1. Už organų donoryste
  2. Prieš graffiti
  3. globa už šunis
  4. Nepamenu
  5. neprisimenu
  6. Miesto populiarinimo reklama
  7. neatsimenu
  8. prieš gyvūnų nepriežiūrą
  9. vaikų teises
  10. Aplinkosauginė
…Daugiau…

10. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?

11. Kokios socialinės reklamos Jums įsimintiniausios

Kitas variantas

  1. Neigaliuju
  2. neprisimenu nei vienos
  3. Gelbėti gyvūnams
  4. Visos, kurios turi gerą idėja ir dizainą.
  5. neišskirčiau nei vienos
  6. Juk jau atsakiau, kad nežinau kas yra socialinė reklama, kaip galiu toliau atsakinėt klausimus apie ją jeigu nesuprantu?
  7. Tiesą pasakius aš jas pamatau ir pamirštu.

12. Kas labiausiai, Jūsų nuomone, socialinę reklamą daro efektyvią?

13. Kaip Jus veikia socialinė reklama?

Kitas variantas

  1. Paziurek veikia auksciau esanti lentele... leidzia tik skirtingus vertinimus pateikti, kai net kelis norejau vertinti taip pat
  2. vertinu tai kaip pozityvu faktoriu, galinti pakeisti seniai visuomeneje nusistovejusias normas, elgiasi, nuostatas.
  3. Priverčia pagalvoti kokia nesveika yra mūsų visuomenė
  4. NEVEIKIA
  5. neveikia
  6. per bendras klausimas - kartai veikia, kartais ne
  7. vienintelė toleruojama
  8. Juk jau atsakiau, kad nežinau kas yra socialinė reklama, kaip galiu toliau atsakinėt klausimus apie ją jeigu nesuprantu?
  9. Ne tik atkreipia dėmesį, bet dažnai giliai įstringa ir ją prisimenu dar gana ilgai, pavyzdžiui važiuojant kelyje, o tai verčia pristabdyti ir neviršinti greičio.

14. Reklama internete

14. Reklama internete

Kitas variantas

  1. Pašaipą ir gailestį dėl reklamos autorių abejotinų intelektualinių gebėjimų.
  2. Eilinė prasta propoganda ir tiek, nesukelia stiprių jausmų gal irzlumą, kad dar už vieną prastos reklamos sugalvojimą gavo valstybės pinigus.
  3. Asociacijas
  4. Neigiamai.
  5. Keista. Manau, kad tokia reklama turi priesinga poveiki. Zeminimas, izeidinejimas - nesukelia noro keistis. Jei as rukyciau, tai tokia reklama mane tik dar labiau paskatintu rukyti, nes atsirastu noras priesintis nesamoningam teiginiui.
  6. 1. nelabai matosi, 2 nelabai patraukia. 3. banalu
  7. Nėra didelio šoko, šiais laikais galima pamatyti daug daugiau keistenybių.
  8. Priešiskumas, prasta reklama
  9. Jokiu emociju
  10. gailestis dėl proto ir moralės tų, kurie šią reklamą sugalvojo.
…Daugiau…

15. Reklama radijuje

Kitas variantas

  1. Sukelia susidomėjimą iš kur gavo tą stebuklingą skaičių - gal vėl vykdė visuotinę apklausą su imtimi mažesne nei 100 ir matavo vidurkį vietoj modos, medianos ir kvartilinio ploto.
  2. Išjungtas garsas
  3. Susimąstymą
  4. apmaudas
  5. argumentuotas, verciantis susimastyti kiekviena isgirdusiji
  6. Nesukelia jokios emocijos
  7. Verčia susimąstyti
  8. neturiu koloneliu
  9. Gėrį
  10. Nemaciau
…Daugiau…

16. Spausdintinė reklama

16. Spausdintinė reklama

Kitas variantas

  1. nieko nesukelia
  2. Nieko, panašu į komercinę kokio teatro reklamą
  3. jokiu
  4. Atkreipia demesi
  5. Priminė fotosesiją, kurioje moterys buvo fotografuojamos agitacijai dėl smurto. Nesukelė nieko, apie tai galvojau pamačius pirmą kartą, dabar prisiminimas.
  6. komentaras visiškai netinkamas.
  7. Emocijų nesukelia, sukelia susimąstymą. Be to ir estetinį pojūtį.

17. Reklama televizijoje

Kitas variantas

  1. erzina
  2. jokių emocijų nesukėlė. nesupratau esmės
  3. jokių
  4. nesukėlė jokių emocijų
  5. Jokių, reklama paprasta idėja keista - žmonėm su tokia minimalia negalia kaip klausos darbą susirasti nėra žymiai sunkiau.
  6. Kyla klausimas, ka si reklama nori pasakyti?
  7. pozityvumas
  8. Atjautą
  9. Neutralus
  10. Patiko
…Daugiau…

18. Kuri iš reklamos formų Jums pasirodė paveikesnė?

19. Kurios reklamos atveju emocijas įvardinti buvo lengviau?

20. Kokiomis emocijomis – teigiamomis ar neigiamomis – grįstos socialinės reklamos, Jūsų manymu, yra paveikesnės?

21. Ar pritartumėte teiginiui, jog baimės ir gailesčio stimuliavimas yra geriausias būdas paskatinti auditoriją veikti socialinės problemos atžvilgiu?

22. Ar Lietuvoje yra pakankamai socialinės reklamos?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą