tinkamai diferencijuoti paslaugas
daugiau gilintis i tai kam pasalpos is tikruju reikalingos ir i tai kas jomis tik naudojasi
daugiau kvalifikuotu darbuotoju
IT komunikacija yra tokiame lygyje, kad socialinių paslaugų klientas neturėtų tiek laiko gaišti renkant pažymas : juk internetas visagalis :D
Nustatyti, ar ištikrųjų yra poreikis socialinių paslaugų gavimui.
Daugiau socialinių darbuotojų,
mažesnis jų darbo krūvis,
didesnis atlyginimas
Nieko
sdsd
atnaujinti programas , daug galetu buti tvarkoma internetu. per dideles grustys institucijose
tobulinti kvalifikacija
daugiau kvalifikuotu specialistu
paslaugu prieinamuma
maziau popierizmo,ir tampymo po visur. per mazai informuoja asmenis apie jiems priklausancias pasalpas ir kur jiems ka reikia susitvarkyti.
geras aptarnavimas
steigti daugiau instituciju
daugiau dirbti o nesimulioti.