Socialinės paslaugos, jų tobulinimas.
Anketa, kuri skirta sužinoti kiek ir kokiomis socialinėmis paslaugomis naudojasi Lietuvos gyventojai ir kaip Jūs vertinate paslaugų prieinamumą
įvesk klausimą
1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų išsilavinimas?
4. Jūsų socialinė padėtis visuomenėje?
5. Ar žinote, kur galima kreiptis dėl socialinės paramos/pašalpos konsultavimo, teikimo?
6. Ar naudojatės valstybės teikiamomis lengvatomis/ parama, socialinė stipendija?
7. Jei naudojatės valstybės teikiamomis lengvatomis/parama, kokiomis? (gali būti keli variantai)
8. Kaip Jūs vertinate socialinių paslaugų teikimą?
9. Ar žinote asmenų, kurie gauna socialinę pašalpą/ paramą?
10. Ar žinote asmenų, kurie gauna socialinę pašalpą/ paramą, kuri jiems nėra būtina?
11. Ar galite teikti, kad didėja teikiamų paslaugų poreikis?
12. Kas Jūsų manymu įtakoja socialinių paslaugų poreikio augimą?
Kitas variantas
- per riebus maistas
- visi isvardyti variantai
13. Ar kada susidūrėte su sunkumais tvarkant socialinės pašalpos/ paramos klausimais?
14. Ar manote, kad socialinių paslaugų tinkle reikėtų kažką pakeisti?
15. Ką patartumete socialinių paslaugų centro veiklos tobulinimui?
- tinkamai diferencijuoti paslaugas
- daugiau gilintis i tai kam pasalpos is tikruju reikalingos ir i tai kas jomis tik naudojasi
- daugiau kvalifikuotu darbuotoju
- IT komunikacija yra tokiame lygyje, kad socialinių paslaugų klientas neturėtų tiek laiko gaišti renkant pažymas : juk internetas visagalis :D
- Nustatyti, ar ištikrųjų yra poreikis socialinių paslaugų gavimui.
- Daugiau socialinių darbuotojų, mažesnis jų darbo krūvis, didesnis atlyginimas
- Nieko
- sdsd
- atnaujinti programas , daug galetu buti tvarkoma internetu. per dideles grustys institucijose
- tobulinti kvalifikacija