Socialinėje žiniasklaidoje paskelbtų atsiliepimų poveikis vartotojų pasirinkimui

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo studijų programos magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio  tikslas – išsiaiškinti socialinėje žiniasklaidoje paskelbtų vartotojų atsiliepimų poveikį vartotojų pasirinkimui.

Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys  bus naudojami tik baigiamajam magistro projektui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 10 minučių.

Kilus klausimams galite kreiptis el. paštu [email protected]

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

1. Ar svarstydami įsigyti elektronikos prekes (pvz., kompiuterius, fotoaparatus, mobiliuosius telefonus, išmaniuosius laikrodžius, vaizdo kameras ir t.t.) skaitėte kitų tokių prekių vartotojų atsiliepimus internete? Pasirinkite vieną atsakymo variantą.

2. Kaip dažnai skaitote kitų vartotojų atsiliepimus internete?

3. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su kitais tokių prekių vartotojais, kurie rašo atsiliepimus internete apie elektronikos prekes. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

4. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su teigiamomis ir neigiamomis elektronikos prekių vartotojų atsiliepimais internete. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

5. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su informacijos naudingumu, patikimumu elektronikos prekių vartotojų atsiliepimuose internete. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

6. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su informacijos aktualumu ir kokybe elektronikos prekių vartotojų atsiliepimuose internete. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

7. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su rizikos mažinimu, informacijos paieška, laiko taupymu skaitant elektronikos prekių vartotojų atsiliepimus internete. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

8. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su virtualiomis grupėmis. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

9. Skalėje nuo „visiškai nesutinku“ iki „visiškai sutinku“ įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su sprendimu įsigyti elektronikos prekes perskaičius kitų vartotojų atsiliepimus internete. Atsakinėdami į klausimus galvokite apie elektronikos prekę ar elektronikos prekių kategoriją, kurių įsigijimo galimybę svarstėte.

10. Jūsų lytis? (Tinkamą pažymėkite):

11. Jūsų amžius? (Tinkamą pažymėkite):

12. Koks Jūsų išsilavinimas? (Tinkamą pažymėkite):

13. Jūsų šeimyninė padėtis? (Tinkamą pažymėkite):

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą