Socialinė reklama
Apklausa diplominiam darbui.
Tyrimo sėkmė priklauso nuo Jūsų atvirai išsakytos nuomonės.
Būčiau dėkinga, jei pažymėtumėte Jums tinkamus atsakymus arba parašytumėte savo nuomonę nurodytoje vietoje.
1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų nuomone, kuri reklamos rūšis yra veiksmingiausia?
4. Jūsų nuomone, kuri reklamos rūšis visiškai neturi įtakos žmonėms?
5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?
6. Ar esate matęs(mačiusi) socialinę reklamą?
7. Jeigu matėte, tai kokia socialinė reklama labiausiai krito į akis?
8. Kokios eismo temai skirtos reklamos Jums labiausiai įsiminė?
9. Kada paskutinį kartą matėte socialinę reklamą skirta eismo temai?
10. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?
11. Ar Jūsų artimieji draugai paveikti socialinės reklamos skatina Jus elgtis teisingai?
12. Jeigu matėte reklamas, tai kas labiausiai pritraukė Jūsų dėmesį?
13. Jūsų nuomone, socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“ labiausiai veikia?
14. Kur matėte ar girdėjote reklamą „STOP KARUI KELIUOSE“?
15. Kaip Jūs galvojate, ar socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“ yra reikalinga? Kodėl?
- taip reikalinga, kad mažiau žmonių žūtų, nebūtų nukentėjusių.
- Tai reikalinga. Ji yra informatyvi.
- reikalinga, kad sumazetu autoivykiu
- taip, kai kuriuos ji išties veikia
- Reikalinga, nes zmones suvokia kad pazeidineti taisyklas yra labai pavojinga kartais
- Reikalinga, kad isvengti skaudziu pasekmiu.
- Taip. Labai daug neatsakingu vairuotoju
- bet kurios reklamos pakartojimas zmoniu samoneje palieka pedsaka ar atminima.
- Reikalinga. Manau, kad kuo daugiau tokios reklamos, tuo daugiau tikimybės, kad žmonės priims tinkamą sprendimą tam tikrose situacijose.
- .
16. Kaip manote, dėl kokių priežasčių socialinė reklama gali būti neveiksminga?
17. Kaip manote, kokia turėtų būti socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“, kad turėtų didesnį poveikį?
18. Kaip galvojate, koks žiniasklaidos kanalas veiksmingiausias ir efektyviausias socialinei problemai demonstruoti?
19. Ar Jus skatina elgtis atsakingai socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“?
20. Ar Lietuvoje užtenka socialinės reklamos skatinančios saugiai vairuoti?
21. Kaip manote, ko trūksta reklamai „STOP KARUI KELIUOSE“, kad ji būtų veiksmingesnė?
- tikrų žmonių pasakojimų kas jiems nutiko, ir jų pamastymų kas tai įtakojo kad jie vairavo neblaivūs, ar važiavo per greitai . arba pasakojimų, apie tai kaip žmogus patyrė avariją bet jis išliko gyvas nesusižeidė, arba buvo menkai sužeistas, bet kažkaip pamokytų jog taip nedarytų, neviršytų greičio ir važinėtų saugiai :)
- Nieko
- tikrų pavyzdžių
- Sokiruojanciu vaizdu
- Informatyvumo.
- Satatistikos kartu su pasekmiu vaizdais
- .
- Reklamos trukmes
- nezinau
- Faktu faktu faktu