Smurto motyvai reklamoje ir jų poveikis vartotojui

Rašydama diplominį darbą siekiau sužinoti ar smurto motyvai reklamoje daro poveikį vartotojui, prašau užpildyti šią anketą. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

1. Jūsų amžiaus grupė :

2. Lytis :

3. Koks jūsų išsilavinimas?

4. Jeigu pasirinkote trečiame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

  1. Siuo metu studijuoju
  2. aukstasis neuniversitetinis
  3. pagrindinis
  4. Studijuoju.
  5. nebaigtas vidurinis
  6. Pagrindinis
  7. nebaiktas vid
  8. Pagrindinis, šiais metais jau turėsiu vidurinį

5. Ar jums teko patirti gąsdinimus, grasinimus ir kitokį psichologinį smurtą?

6. Jeigu pasirinkote penktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    7. Kaip reaguojate į smurto motyvus reklamoje?

    8. Jeigu pasirinkote septintame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. piktina
    2. kartais nekreipiu demesio, o kartais tikrai sokiruoja.
    3. ATokių reklam nemačiau arba neprisimenu.

    9. Parašykite pavyzdį anksčiau matytos reklamos, kurioje buvo smurto motyvų?

    1. tave parduos kaip lele
    2. Kaip iskreta mergaite per langa
    3. kur vaiko galva kaip smegenis ir tevas trenkia per galva kai tik vaikas ko paklausia, bei vaikas iškrentantis pro stiklą.
    4. prisisek dirza
    5. na, kad ir eiline "SPRITE" reklama
    6. augink atsakingai
    7. Nezinau ka ten reklamuoja, bet reklama ta kur mergaite islekia per langa :)
    8. kaip suduoda kopusteliui
    9. Augink atsakingai
    10. prisisek saugos dirza!
    …Daugiau…

    10. Kokią įtaką smurtas reklamoje daro vaikams?

    11. Jeigu pasirinkote dešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. moko pacius smurtauti
    2. jie pamėgdžioja matytus smurto motyvus prieš savo draugus, bendraamžius, klasiokus
    3. na cia priklauso nuo to kokioje aplinkoje tie vaikai auga ir kaip jie yra ugdimi.klausimas nekonkretus ir visi variantai gali tikti.
    4. vaikai gali pradeti sekti reklamu pavyzdziu, o tai tikrai lb blogai, juk vaikai mokosi is aplinkos...
    5. sukelia susidomėjimą, norą pakartoti matytus vaizdus.
    6. nezinau kokia kokia buna svetimu zmoniu reakcija i kai kuriuos dalykus
    7. Jie nekreipia dėmesio, manau. Priklauso nuo vaiko.
    8. Dabar juos dažniausiai tai sudomina.

    12. Ar smurtas reklamoje daro žmogui įtaką perkant produktą?

    13. Jeigu pasirinkote dvyliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. nezinau

    14. Kur dažniausiai pastebite tokias reklamas? (galite pasirinkti kelis variantus)

    15. Jeigu pasirinkote keturioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. nemaciau tokiu reklamu

    16. Ar įsimenate tokias reklamas?

    17. Jeigu pasirinkote šešioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. negalvoju apie tai
    2. nemaciau tokiu reklamu

    18. Ar smurto motyvai reklamoje įtakoja kompanijos įvaizdį?

    19. Jeigu pasirinkote aštuonioliktame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. priklauso nuo reklamos motyvo ir kompanijos veiklos
    2. manau, kad dazniausiai neitakoja
    3. kompanijos įvaizdžiui reklamoje naudojami smurto motyvai įtakos nedaro.
    4. nezinau

    20. Kaip galima apsaugoti vartotoją nuo smurto reklamoje ?

    21. Jeigu pasirinkote dvidešimtame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. manau, kad smurto reklamos kartais reikalingos, tai kaip tik gali apsaugoti zmogu nuo busimos nelaimes

    22. Kas ypač patraukė jūsų dėmesį smurto reklamose?

    23. Jeigu pasirinkote dvidešimtantrame klausime, kita, prašome įvesti atsakymą

    1. Niekas nes tai tuscia reklama...
    2. niekas
    3. smurto reklamose dėmesį traukia pats smurto faktas, kuris reklamose neturėtų būti toleruojamas.
    4. netraukia niekas
    5. Niekas nepritraukė
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą