Skaitmeninės rinkodaros priemonės formuojant vartotojų lojalumą paslaugas teikiančiose įmonėse

Gerb. respondente, esu Kauno kolegijos, Verslo fakulteto trečiojo kurso Tarptautinio verslo studijų programos studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti, kokios skaitmeninės rinkodaros priemonės formuoja paslaugų vartotojų lojalumą paslaugas teikiančiose įmonėse.  Anketa yra anoniminė. Prašau atsakyti į visus anketos klausimus. Apklausos rezultatai bus panaudoti taikomajame tyrime ir pateikti tik suvestiniais skaičiais mokslo tikslais, todėl garantuoju konfidencialumą. Anketą sudaro 12 klausimų. Perskaitykite žemiau pateiktus klausimus ir pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą (-us). Jūsų nuomonė yra labai svarbi.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą