Santykių su vartotojais tyrimo metodai ir gerinimo būdai

Gerbiamas respodente, esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, verslo vadybos fakulteto, pirmo kurso magistrantas . Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra sužinoti koks santykių su vartotojais tyrimo metodas yra tikslingiausias ir kurie veiksniai daro didžiausią įtaką santykių su vartotojais gerinimui. Pažymėkite teiginius , su kuriais sutinkate. Ši apklausa yra anoniminė ir bus naudojama tik tyrimo tikslais.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokį tyrimo metodą pasirinktumėte santykių su vartotojais nustatymui? ✪

2. Ar manote, kad lojalumo kortelės pritraukia naujus vartotojus? ✪

3. Ar naujo produkto ar paslaugos oficialūs pristatymai padidina Jūsų susidomėjimą? ✪

4. Kuris apklausos būdas Jums būtų patogiausias? ✪

5. Ar Jums svarbus kainos ir kokybės santykis? ✪

6. Ar garantinis aptarnavimas pritraukia daugiau naujų vartotojų? ✪

7.Kaip Jus veikia reklaminis naujienraštis? ✪

8. Ar esate ką nors pirkę internetu ? ✪

9. Ar grįžtumėte įsigyti prekės ar paslaugos ten pat, jei pardavėjas karts nuo karto Jus nustebintų maža dovanėle? ✪

10. Kokiu būdu norėtumėte gauti naujienraštį? ✪

11. Kaip Jūs galvojate, ar reklama veikia vartotojų apsisprendimą? ✪

12. Kas Jus skatina prekių ar paslaugų pirkti daugiau? ✪

13. Iš kokių informacinių šaltinių dažniausiai sužinote apie naujas prekes ar paslaugas? ✪

14. Jūsų amžius ✪

15. Jūsų lytis ✪

16. Koks Jūsų išsilavinimas ? ✪

17. Gyvenamoji vieta: ✪