Santykių su vartotojais tyrimo metodai ir gerinimo būdai

Gerbiamas respodente, esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, verslo vadybos fakulteto, pirmo kurso magistrantas . Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra sužinoti koks santykių su vartotojais tyrimo metodas yra tikslingiausias ir kurie veiksniai daro didžiausią įtaką santykių su vartotojais gerinimui. Pažymėkite teiginius , su kuriais sutinkate. Ši apklausa yra anoniminė ir bus naudojama tik tyrimo tikslais.

1. Kokį tyrimo metodą pasirinktumėte santykių su vartotojais nustatymui?

2. Ar manote, kad lojalumo kortelės pritraukia naujus vartotojus?

3. Ar naujo produkto ar paslaugos oficialūs pristatymai padidina Jūsų susidomėjimą?

4. Kuris apklausos būdas Jums būtų patogiausias?

5. Ar Jums svarbus kainos ir kokybės santykis?

6. Ar garantinis aptarnavimas pritraukia daugiau naujų vartotojų?

7.Kaip Jus veikia reklaminis naujienraštis?

8. Ar esate ką nors pirkę internetu ?

9. Ar grįžtumėte įsigyti prekės ar paslaugos ten pat, jei pardavėjas karts nuo karto Jus nustebintų maža dovanėle?

10. Kokiu būdu norėtumėte gauti naujienraštį?

11. Kaip Jūs galvojate, ar reklama veikia vartotojų apsisprendimą?

12. Kas Jus skatina prekių ar paslaugų pirkti daugiau?

13. Iš kokių informacinių šaltinių dažniausiai sužinote apie naujas prekes ar paslaugas?

14. Jūsų amžius

  1. 24
  2. 18
  3. 23
  4. 21
  5. 23
  6. 23
  7. 15
  8. 22
  9. 19
  10. 22
…Daugiau…

15. Jūsų lytis

16. Koks Jūsų išsilavinimas ?

17. Gyvenamoji vieta:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą