Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
40
prieš beveik 14m.
Ponckita
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Santykių su klientais valdymo modelių taikymas tarptautinių krovinių pervežimu užsiimančiose kompanijose Lietuvoje
Anketa apie santykių su klientais valdymo (CRM) modelių taikymą Lietuvos transporto rinkoje
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų kompanija įsikūrusi mieste:
 ✪
Kaunas
Vilnius
Klaipėda
Šiauliai
Kėdainiai
Marijampolė
Alytus
2. Samdomų darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje:
 ✪
1 - 10
11 - 50
51 - 100
101-150
151-350
3. Jūsų kompanijos veiklos pobūdis:
 ✪
Vežėjai
Krovinio pervežimo užsakovai
Vežėjai ir krovinių pardavėjai
Ekspedicija
4. Teiginiai apie Jūsų kompaniją
Kokie bruožai jūsų kompanijai yra svarbūs.Prašome pasirinkti skaičiu nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visišką nesutikimą su teiginiu, o 5 – visišką pritarimą teiginiui.
1
2
3
4
5
1. Jūsų kompanija turi modernų parką
2. Jūsų kompanijos skelbiama reklama yra patraukli
3. Jūsų kompanijos darbuotojai nuoširdžiai padeda spręsti iškilusias problemas
4. Jūsų kompanijos darbuotojai dirba be klaidų
5. Jūsų kompanijos darbuotojai tiksliai pasako kada bus įvykdytas užsakymas
6. Jūsų kompanijos darbuotojai paslaugas suteikia greitai ir tiksliai
7. Jūsų kompanijos darbuotojai visada noriai padeda klientams
8. Jūsų kompanijos darbuotojai niekada nebus užimti, kad padėti klientui
9. Jūsų kompanijos darbuotojų elgesys kelia pasitikėjimą
10. Jūsų kompanijos darbuotojai yra paslaugūs ir mandagūs
11. Jūsų kompanijos darbuotojai yra kompetetingi atsakyti į klientų klausimus
12. Jūsų kompanijos darbuotojai skiria individual dėmesį kiekvienam klientui
14. Jūsų kompanijos darbuotojai supranta specifinius klientų poreikius
13. Jūsų kompanijos darbuotojai patenkina visus klientų poreikius
5. Kompanijų bruožai
Kokie bruožai Jūsų nuomone yra svarbūs kompanijoms, kurių paslaugomis Jums teko pasinaudoti. Prašome pasirinkti skaičių nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visišką nesutikimą su teiginiu, o 5 – visišką pritarimą teiginiui.
1
2
3
4
5
1. Kompanijos aprūpintos modernia technika
2. Jums susidūrus su problema, kompanijų darbuotojai yra nuoširdžiai pasiruošę Jums padėti
3. Kompanijų darbuotojai dirba be klaidų
4. Darbuotojai pasako kada tiksliai bus įvykdytos paslaugos
5. Kompanijų darbuotojai paslaugas atlieka greitai ir tiksliai
6. Kompanijų darbuotojai visada pasiruošę Jums padėti
7. Kompanijų darbuotojai niekada nėra per daug užimti, kad Jums padėtų
8. Kompanijų darbuotojai kelia Jums pasitikėjimą
9. Kompanijų darbuotojai yra mandagūs ir paslaugūs
10. Kompanijų darbuotojai yra kompetetingi atsakyti į Jums iškilusius klausimus
11. Kompanijų darbuotojai skiria Jums individualų dėmesį
12. Kompanijų darbuotojai patenkina visus Jūsų poreikius
13. Kompanijų darbuotojai supranta Jūsų specifinius poreikius
6. Kokiu būdu dažniausiai bendraujate su savo klientais?
Betarpiškai
Elektroniniu paštu
Elektroninėmis priemonėmis, tokiomis kaip Skype, ICQ
Telefonu
Kita
7. Ar galite klientus pasiekti ne darbo metu iškilus sunkumams?
Taip
Ne
Nevisuomet
9. Kokį bendravimą Jūsų darbuotojai suteikia Jūsų klientams?
Mandagų ir kokybišką
Aukštą teikiamų paslaugų kokybę ir operatyvumą
Pasiekiamumą bet kuriuo metu, net ir po darbo valandų
Gaunamos informacijos konfidencialumą ir saugumą
Ypatingą dėmesį kiekvienam klientui
Objektyvų, visapusišką ir teisingą skundų, konfliktų ir kitų problemų sprendimą, kurie yra Jūsų kompanijos darbuotojų ribose
Grubų ir nekompetetingą bendravimą
Neprofesionalų aptarnavimą
Nekokybišką paslaugų vykdymą
9. Kaip greitai Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus?
Nedelsiant
Tenka palaukti – dėl objektyvių priežaščių
Tenka palaukti – kompanijos darbuotojai užsiėmę pašaliniais darbais
Kita
10. Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus mandagiai ir pagarbiai?
Taip
Ne
Nevisada
11. Kokia Jūsų nuomonė apie šiandieninį klientą?
Su visais gerai sutariam
Protingi, kontaktuojantys, kompetetingi
Reiklūs ir konfliktiški
Žino savo teises, bet nežino pareigų
Pasitaiko įvairių klientų
12. Ar Jums žinoma sąvoka CRM – ryšių su klientais valdymas?
 ✪
Taip
Ne
Nelabai
13. Jūsų nuomone CRM – santykių su klientais valdymas, tai:
IT technologijos
Visų pirma žmonių santykiai, kurie yra pagrindinė verslo varomoji jėga
Pardavimo veiksmai vykdomi kiekvieno darbuotojo
Verslo modelis, metodika ir interaktyvios technologijos
Įvadas į bendrovės klientų poreikius orientuotą verslo strategiją
14. Ar jūsų įmonėje diegiamas ir naudojamas CRM – santykių su klientais valdymas?
 ✪
Taip
Ne
15. Kokios klientų valdymo duomenų bazės naudojamos Jūsų kompanijoje?
Trans
Microsoft Office OneNote
Misrosoft Office Access
My SQL
Tracking.lt
Route 66 Route Europe
AutoRoute
Kita
16. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padeda pagerinti santykius su klientais?
Taip
Ne
17. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padidino pajamas?
Taip
Ne
18. Ar Jūsų nuomone buvo verta investuoti į santykių su klientais valdymo sistemas?
Taip
Ne
19. Ar Jūsų kompanijos darbuotojai teigiamai įvertina santykių su klientais valdymo modelius, taikomus Jūsų įmonėje?
Taip
Ne
Yra įvairių vertinimų
20. Kas Jūsų nuomone kompanijos taikomiems santykių su klientais valdymo modeliams svarbiau:
Žmogiškieji ištekliai
IT technologijos
Pateikti