Santykių su klientais valdymo modelių taikymas tarptautinių krovinių pervežimu užsiimančiose kompanijose Lietuvoje

Anketa apie santykių su klientais valdymo (CRM) modelių taikymą Lietuvos transporto rinkoje
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų kompanija įsikūrusi mieste: ✪

2. Samdomų darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje: ✪

3. Jūsų kompanijos veiklos pobūdis: ✪

4. Teiginiai apie Jūsų kompaniją

Kokie bruožai jūsų kompanijai yra svarbūs.Prašome pasirinkti skaičiu nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visišką nesutikimą su teiginiu, o 5 – visišką pritarimą teiginiui.
12345
1. Jūsų kompanija turi modernų parką
2. Jūsų kompanijos skelbiama reklama yra patraukli
3. Jūsų kompanijos darbuotojai nuoširdžiai padeda spręsti iškilusias problemas
4. Jūsų kompanijos darbuotojai dirba be klaidų
5. Jūsų kompanijos darbuotojai tiksliai pasako kada bus įvykdytas užsakymas
6. Jūsų kompanijos darbuotojai paslaugas suteikia greitai ir tiksliai
7. Jūsų kompanijos darbuotojai visada noriai padeda klientams
8. Jūsų kompanijos darbuotojai niekada nebus užimti, kad padėti klientui
9. Jūsų kompanijos darbuotojų elgesys kelia pasitikėjimą
10. Jūsų kompanijos darbuotojai yra paslaugūs ir mandagūs
11. Jūsų kompanijos darbuotojai yra kompetetingi atsakyti į klientų klausimus
12. Jūsų kompanijos darbuotojai skiria individual dėmesį kiekvienam klientui
14. Jūsų kompanijos darbuotojai supranta specifinius klientų poreikius
13. Jūsų kompanijos darbuotojai patenkina visus klientų poreikius

5. Kompanijų bruožai

Kokie bruožai Jūsų nuomone yra svarbūs kompanijoms, kurių paslaugomis Jums teko pasinaudoti. Prašome pasirinkti skaičių nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visišką nesutikimą su teiginiu, o 5 – visišką pritarimą teiginiui.
12345
1. Kompanijos aprūpintos modernia technika
2. Jums susidūrus su problema, kompanijų darbuotojai yra nuoširdžiai pasiruošę Jums padėti
3. Kompanijų darbuotojai dirba be klaidų
4. Darbuotojai pasako kada tiksliai bus įvykdytos paslaugos
5. Kompanijų darbuotojai paslaugas atlieka greitai ir tiksliai
6. Kompanijų darbuotojai visada pasiruošę Jums padėti
7. Kompanijų darbuotojai niekada nėra per daug užimti, kad Jums padėtų
8. Kompanijų darbuotojai kelia Jums pasitikėjimą
9. Kompanijų darbuotojai yra mandagūs ir paslaugūs
10. Kompanijų darbuotojai yra kompetetingi atsakyti į Jums iškilusius klausimus
11. Kompanijų darbuotojai skiria Jums individualų dėmesį
12. Kompanijų darbuotojai patenkina visus Jūsų poreikius
13. Kompanijų darbuotojai supranta Jūsų specifinius poreikius

6. Kokiu būdu dažniausiai bendraujate su savo klientais?

7. Ar galite klientus pasiekti ne darbo metu iškilus sunkumams?

9. Kokį bendravimą Jūsų darbuotojai suteikia Jūsų klientams?

9. Kaip greitai Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus?

10. Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus mandagiai ir pagarbiai?

11. Kokia Jūsų nuomonė apie šiandieninį klientą?

12. Ar Jums žinoma sąvoka CRM – ryšių su klientais valdymas? ✪

13. Jūsų nuomone CRM – santykių su klientais valdymas, tai:

14. Ar jūsų įmonėje diegiamas ir naudojamas CRM – santykių su klientais valdymas? ✪

15. Kokios klientų valdymo duomenų bazės naudojamos Jūsų kompanijoje?

16. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padeda pagerinti santykius su klientais?

17. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padidino pajamas?

18. Ar Jūsų nuomone buvo verta investuoti į santykių su klientais valdymo sistemas?

19. Ar Jūsų kompanijos darbuotojai teigiamai įvertina santykių su klientais valdymo modelius, taikomus Jūsų įmonėje?

20. Kas Jūsų nuomone kompanijos taikomiems santykių su klientais valdymo modeliams svarbiau: