Santykių su klientais valdymo modelių taikymas tarptautinių krovinių pervežimu užsiimančiose kompanijose Lietuvoje

Anketa apie santykių su klientais valdymo (CRM) modelių taikymą Lietuvos transporto rinkoje

1. Jūsų kompanija įsikūrusi mieste:

2. Samdomų darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje:

3. Jūsų kompanijos veiklos pobūdis:

4. Teiginiai apie Jūsų kompaniją

5. Kompanijų bruožai

6. Kokiu būdu dažniausiai bendraujate su savo klientais?

7. Ar galite klientus pasiekti ne darbo metu iškilus sunkumams?

9. Kokį bendravimą Jūsų darbuotojai suteikia Jūsų klientams?

9. Kaip greitai Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus?

10. Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus mandagiai ir pagarbiai?

11. Kokia Jūsų nuomonė apie šiandieninį klientą?

12. Ar Jums žinoma sąvoka CRM – ryšių su klientais valdymas?

13. Jūsų nuomone CRM – santykių su klientais valdymas, tai:

14. Ar jūsų įmonėje diegiamas ir naudojamas CRM – santykių su klientais valdymas?

15. Kokios klientų valdymo duomenų bazės naudojamos Jūsų kompanijoje?

16. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padeda pagerinti santykius su klientais?

17. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padidino pajamas?

18. Ar Jūsų nuomone buvo verta investuoti į santykių su klientais valdymo sistemas?

19. Ar Jūsų kompanijos darbuotojai teigiamai įvertina santykių su klientais valdymo modelius, taikomus Jūsų įmonėje?

20. Kas Jūsų nuomone kompanijos taikomiems santykių su klientais valdymo modeliams svarbiau:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą