Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
Atsakyti
40
prieš beveik 14m.
Ponckita
Pranešti
Pranešta
Statistika
Filtras
Spausdinti
Santykių su klientais valdymo modelių taikymas tarptautinių krovinių pervežimu užsiimančiose kompanijose Lietuvoje
Anketa apie santykių su klientais valdymo (CRM) modelių taikymą Lietuvos transporto rinkoje
1. Jūsų kompanija įsikūrusi mieste:
Grafikas
Lentelė
2. Samdomų darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje:
Grafikas
Lentelė
3. Jūsų kompanijos veiklos pobūdis:
Grafikas
Lentelė
4. Teiginiai apie Jūsų kompaniją
Grafikas
Lentelė
5. Kompanijų bruožai
Grafikas
Lentelė
6. Kokiu būdu dažniausiai bendraujate su savo klientais?
Grafikas
Lentelė
7. Ar galite klientus pasiekti ne darbo metu iškilus sunkumams?
Grafikas
Lentelė
9. Kokį bendravimą Jūsų darbuotojai suteikia Jūsų klientams?
Grafikas
Lentelė
9. Kaip greitai Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus?
Grafikas
Lentelė
10. Jūsų darbuotojai aptarnauja klientus mandagiai ir pagarbiai?
Grafikas
Lentelė
11. Kokia Jūsų nuomonė apie šiandieninį klientą?
Grafikas
Lentelė
12. Ar Jums žinoma sąvoka CRM – ryšių su klientais valdymas?
Grafikas
Lentelė
13. Jūsų nuomone CRM – santykių su klientais valdymas, tai:
Grafikas
Lentelė
14. Ar jūsų įmonėje diegiamas ir naudojamas CRM – santykių su klientais valdymas?
Grafikas
Lentelė
15. Kokios klientų valdymo duomenų bazės naudojamos Jūsų kompanijoje?
Grafikas
Lentelė
16. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padeda pagerinti santykius su klientais?
Grafikas
Lentelė
17. Ar manote, kad santykių su klientais valdymo taikymas Jūsų įmonėje padidino pajamas?
Grafikas
Lentelė
18. Ar Jūsų nuomone buvo verta investuoti į santykių su klientais valdymo sistemas?
Grafikas
Lentelė
19. Ar Jūsų kompanijos darbuotojai teigiamai įvertina santykių su klientais valdymo modelius, taikomus Jūsų įmonėje?
Grafikas
Lentelė
20. Kas Jūsų nuomone kompanijos taikomiems santykių su klientais valdymo modeliams svarbiau:
Grafikas
Lentelė
Sukurk savo anketą
Atsakyti į šią anketą