Šaltinio veiksnių įtakos skirtingų tipų socialinių reklamų įtikinamumui vertinimas

Gerb. respondente,

Esu Karolina Michailova, Vytauto Didžiojo universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto, reklamos vadybos studijų programos studentė. Rašau kursinį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti reklamos šaltinio veiksnių įtaką skirtingų tipų socialinių reklamų įtikinamumui. Ši anketa yra anoniminė ir duomenys bus panaudoti TIK moksliniams tikslams. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl prašau atsakyti į pateiktus klausimus atsakingai.

Tam, kad būtų lengviau suprasti ir atsakyti į pateiktus klausimus, pateikiu socialinės reklamos ir reklamos šaltinio sąvokas:

Socialinė reklama yra tikslinė įtikinėjimo priemonė, skatinanti keisti socialines nuostatas, elgesį, vertybes konkrečiu atveju.

Reklamos šaltinis – reklaminiame pranešime žinutės siuntėjas yra suvokiamas kaip pranešimo šaltinis. Kitaip tariant, tai yra žmogus, kuris yra socialinės reklamos veidas. 

Ačiū už Jūsų atsakymus.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą