Restorano "HBH" aptarnavimo kokybės vertinimas

      Socialinių mokslų kolegijos "Turizmo ir poilsio" bakalauro studijų programos 3 kurso studentė Aneta Verkovska atlieką tyrimą, kurio tikslas - įvertinti restorano "HBH Vilnius" aptarnavimo kokybę. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Apklausa - anoniminė. surinkti duomenys bus naudojami rašant bakalauro darbą, taip pat restorano "HBH" klientų aptarnavimo tobulinimui.

      Instrukcija. Prašom atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą. Labai svarbu, kad į visus klausimus atsakytumėte nuoširdžiai.

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius? (Pažymėkite vieną atsakymą)

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Ar dažnai liekate nepatenkintas aptarnavimo kokybe restorane “HBH Vilnius”? (Pažymėkite vieną variantą)

5. Kokie yra, Jūsų nuomone, pagrindiniai klientų aptarnavimo trūkumai restorane „HBH“? (Galite pažymėti kelis variantus)

6. Ką Jūsų manymu būtu galima pakeisti, norint pagerinti aptarnavimo lygį restorane „HBH“? (Galite pažymėti kelis variantus)

7. Kokiu tikslu lankotės restorane „HBH“? (Galite pažymėti kelis variantus)

8. Įvertinkite objektyvius kliento aptarnavimo kokybę lemiančius veiksnius pagal svarbą: 1 - nesvarbu, 2 - nelabai svarbu, 3 - svarbu, 4 - labai svarbu, 5 - ypatingai svarbu

9. Įvertinkite subjektyvius kliento aptarnavimo kokybę lemiančius veiksnius pagal svarbą: 1 - nesvarbu, 2 - nelabai svarbu, 3 - svarbu, 4 - labai svarbu, 5 - ypatingai svarbu.

10. Įvertinkite personalo savybes, jūsų nuomone svarbiausias dirbant aptarnavimo srityje: 1 - nereikalingos, 2 - mažai reikalingos, 3 - reikalingos, 4 - labiau reikalingos, 5 - ypatingai reikalingos.

11. Pasirinktie kompetencijas pagal svarbą, jūsų nuomone reikalingas restorano darbuotojui: 1 - nesvarbios, 2 - mažai svarbios, 3 - svarbios, 4 - labai svarbios, 5 - ypatingai svarbios.

12. Ar planuojate kitą kartą apsilankyti restorane „HBHVilnius“?

13. Ar rekomenduotumėte šį restoraną kitiems?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą