Reklamos skleidimo priemonės knygų leidyboje

Tyrimo tikslas – atskleisti, kokias reklamos skeidimo priemones naudoja leidyklos. Tyrimas padės susieti teorinę medžiagą su praktika Lietuvoje, išaiškinti atskirų priemonių reikalingumą, padės išsiaiškinti, jų naudojimą ir paplitimą. Kreipiamės į Jus ir prašome atsakyti į šios anketos klausimus. Surinkti duomenys bus naudojami tik šio tyrimo tikslams ir atskirų leidyklų atsakymai nebus viešai skelbiami. Iš anksto dėkojame už dalyvavimą apklausoje.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojate reklamą savo leidykloje?

2. Kokias dažniausiai naudojate reklamos priemones? (galimi keli atsakymai)

3. Kada dažniau naudojate reklamą ir jos priemones? (galimi keli atsakymai)

4. Kas Jūsų leidykloje rūpinasi reklamos, savireklamos klausimais?

5. Ar dalyvaujate knygų mugėse?

6. Ar dalyvaujate kitose mugėse ar parodose be knygų mugių?

7. Jei dalyvaujate kitose mugėse ir parodose, įvadinkite kokiose?

8. Kokias reklamines priemones naudojate dalyvaujant parodose ar mugėse?

9. Ar naudojatės ryšių su visuomene agentūrų paslaugomis? Pagrįskite, kodėl?

10. Pasirinkite iš pateiktų atsakymų, kur reklamavotės ar reklamuojatės? (galimi keli atsakymai)

11. Ar spausdinant leidinį spaustuvėje, pasinaudojate likusiu spaudos lanko plotu reklamai?

12. Kiek darbuotojų dirba Jūsų leidykloje?

13. Vidutiniškai išleidžiamų knygų skaičius per metus?

Jei galite, įvardinkite, kokia leidykla atsakinėjo į šią anketą: