Reklamos skleidimo priemonės knygų leidyboje
Tyrimo tikslas – atskleisti,
kokias reklamos skeidimo
priemones naudoja leidyklos.
Tyrimas padės susieti teorinę
medžiagą su praktika
Lietuvoje, išaiškinti atskirų
priemonių reikalingumą, padės
išsiaiškinti, jų naudojimą ir
paplitimą. Kreipiamės į Jus ir
prašome atsakyti į šios
anketos klausimus. Surinkti
duomenys bus naudojami tik šio
tyrimo tikslams ir atskirų
leidyklų atsakymai nebus
viešai skelbiami. Iš anksto
dėkojame už dalyvavimą
apklausoje.
1. Ar naudojate reklamą savo leidykloje?
2. Kokias dažniausiai naudojate reklamos priemones? (galimi keli atsakymai)
3. Kada dažniau naudojate reklamą ir jos priemones? (galimi keli atsakymai)
4. Kas Jūsų leidykloje rūpinasi reklamos, savireklamos klausimais?
5. Ar dalyvaujate knygų mugėse?
6. Ar dalyvaujate kitose mugėse ar parodose be knygų mugių?
7. Jei dalyvaujate kitose mugėse ir parodose, įvadinkite kokiose?
8. Kokias reklamines priemones naudojate dalyvaujant parodose ar mugėse?
9. Ar naudojatės ryšių su visuomene agentūrų paslaugomis? Pagrįskite, kodėl?
- Kartais kai to prireikia
10. Pasirinkite iš pateiktų atsakymų, kur reklamavotės ar reklamuojatės? (galimi keli atsakymai)
11. Ar spausdinant leidinį spaustuvėje, pasinaudojate likusiu spaudos lanko plotu reklamai?
- kartais