Reklamos poveikis vartotojams kosmetikos ir parfumerijos srityje

 

Ši anketinė apklausa yra atliekama siekiant ištirti vartotojų reakcija į reklaminius gaminius tik akademiniais tikslais. Prašome pažymėti Jūsų atsakymus apie reklamos produktus kuo sąžiningiau.

Dėkoju.

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kuriai amžiaus kategorijai jūs priklausote

2. Jūsų lytis

3. Jūsų išsilavinimas

4. Kokia Jūsų šeimyninė padėtis?

5. Kokiame mieste šiuo metu gyvenate?

6. Socialinė padėtis:

7. Ar dažnai perkate kosmetikos ir parfumerijos prekes?

8. Kokie faktoriai dažniausia įtakoja Jus pirkti kosmetikos ir parfumerijos prekes bei paslaugas? (Galima rinktis daugiau nei vieną atsakymą)

9. Iš kur gavote informaciją apie jau įsigytas prekes bei paslaugas?

10. Kokias emocijas Jums sukelia žodis “Reklama”?

11. Ar reklama padeda Jums geriau orientuotis perkant prekes ir paslaugas?

12. Ar reklama padeda Jums sužinoti apie naujas prekes, paslaugas bei technologijas?

13. Į kurią reklamą Jus kreipiate didesnį dėmesį (Galima rinktis daugiau nei vieną atsakymą)

14. Kaip stipriai Jus įtakoja reklama priimant sprendimą pirkti prekes?

15. Vertinant teigiamą ir neigiamą reklamos poveikį visuomenei, Jūsų manymu, kokie yra svarbiausi reklamos kriterijai? (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
Reklama neatitinka ideologinių ir religinių normų
Reklama neatitinka socialinių ir kultūrinių normų
Reklama neatitinka reglamentuojančių teisės aktų
Reklama daro neigiamą poveikį mano sveikatai ir psichikai
Reklama daro neigiamą poveikį paauglių elgesiui ir švietimui
Reklama daugeliu atvejų neatitinka realybės
Daugiausia reklama rodoma siekiant parduoti sunkiai parduodamas prekes, bet ne siekiant padidinti pardavimus

16. Kokios savybės, Jūsų nuomone, yra svarbios gerai reklamai? Kad reklama pritrauktų Jūsų dėmesį ir sukeltų pasitikėjimą. (1 - visiškai nesvarbu, 5 - labai svarbu)

1
2
3
4
5
Reklamos teisingumas
Informacijos aiškumas reklamoje
Reklamos paslaptingumas
Didelis teksto dydis reklamoje
Didelis paties skelbimo dydis
Malonios akiai reklamos spalvos
Žmonių nuotraukų buvimas reklamoje
Reklamos dinamiškumas (mobilumas)
Puikus reklamos dizainas
Trumpa reklama
Galimybė gauti išsamią informaciją apie siūlomą produktą ar paslaugą
Tinkama reklamos vieta
Pažangių reklamos technologijų naudojimas
Garso buvimas reklamoje
Kita galimybė
Reklamuojamos įmonės logotipo ar kitų prekės ženklų buvimas
Papildomos naudingos informacijos reklamoje buvimas

17. Kaip manote ar vartotojams reklama yra naudinga?