Reklamos poveikis vartotojams kosmetikos ir parfumerijos srityje

 

Ši anketinė apklausa yra atliekama siekiant ištirti vartotojų reakcija į reklaminius gaminius tik akademiniais tikslais. Prašome pažymėti Jūsų atsakymus apie reklamos produktus kuo sąžiningiau.

Dėkoju.

 

1. Kuriai amžiaus kategorijai jūs priklausote

2. Jūsų lytis

3. Jūsų išsilavinimas

4. Kokia Jūsų šeimyninė padėtis?

5. Kokiame mieste šiuo metu gyvenate?

    …Daugiau…

    6. Socialinė padėtis:

    7. Ar dažnai perkate kosmetikos ir parfumerijos prekes?

    8. Kokie faktoriai dažniausia įtakoja Jus pirkti kosmetikos ir parfumerijos prekes bei paslaugas? (Galima rinktis daugiau nei vieną atsakymą)

    9. Iš kur gavote informaciją apie jau įsigytas prekes bei paslaugas?

    10. Kokias emocijas Jums sukelia žodis “Reklama”?

    11. Ar reklama padeda Jums geriau orientuotis perkant prekes ir paslaugas?

    12. Ar reklama padeda Jums sužinoti apie naujas prekes, paslaugas bei technologijas?

    13. Į kurią reklamą Jus kreipiate didesnį dėmesį (Galima rinktis daugiau nei vieną atsakymą)

    14. Kaip stipriai Jus įtakoja reklama priimant sprendimą pirkti prekes?

    15. Vertinant teigiamą ir neigiamą reklamos poveikį visuomenei, Jūsų manymu, kokie yra svarbiausi reklamos kriterijai? (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

    16. Kokios savybės, Jūsų nuomone, yra svarbios gerai reklamai? Kad reklama pritrauktų Jūsų dėmesį ir sukeltų pasitikėjimą. (1 - visiškai nesvarbu, 5 - labai svarbu)

    17. Kaip manote ar vartotojams reklama yra naudinga?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą