Reklamos pateikimo vartotojams efektyviausio būdo vertinimas

Sveiki,
Siekiame išsiaiškinti efektyviausią reklamos būdą informtuoti vartotoją apie jį dominančius produktus ar paslaugas, prašome, jūsų skirti kelias minutes ir užpildyti trumpą anketą, kad galėtume įvertinti, kokie būdai yra patogiausi ir patikimiausi jums ieškant ar gaunant informacijos apie produktus ar paslaugas. Siekiame, kad kuo tikslesnė ir aktualesnė informacija pasiektų vartotoją ir mažiau vargintų neaktualios reklamos.
Anketa yra anoniminė. Apklausos rezultatai nebus skelbiami viešai, jei domina šios apklausos rezultatai, galite parašyti man, pasidalinsiu tyrimo pabaigoje.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokius informacinius šaltinius naudojate dažniausiai, norėdmi rasti informaciją apie jums rūpimą produktą ar paslaugą? Pažymėti ne daugiau kaip 3 atsakymus.

2. Kaip vertinate savo gebėjimus atsirinkti tinkamą informaciją apie produktą ar paslaugą?

3. Sureitinguokite pagal sudėtingumą, kuriuo informacijos šaltiniu jums lengviausiai sekasi naudotis (1 – lengva ir aišku; 6 – nepatogu arba per mažai informacijos):

123456
Socialiniai tinklai
Internetinė paieška
Televizija
Radijas
Spauda
Reklaminiai žurnalai ir stendai

4. Ar dažnai atkreipiate dėmesi į matomas produktų ar paslaugų reklamas?

5. Ar esate kada susidomėję ar pirkę produktą ar paslaugą vien tik pamatę arba išgirdę reklamą?

6.Jei taip, kokiu būdu ar būdais ši reklama jus pasiekė? Jei klausimas jums yra neaktualus, pereikite prie kito klausimo.

7. Kiek kartų reikia pamatyti arba išgirsti reklamą, kad įsimintumėte reklamuojamą produktą ar paslaugą, jeigu tai jus domina?

8. Ar ieškote papildomos informacijos apie produktą ar paslaugą prieš jį įsigijant?

9. Kuriuo reklamos kanalu mažiausiai pasikliaujate? Sureitinguokite pagal labiausiai patikimą (1 – labiausiai pasitikiu; 7 – mažiausiai pasitikiu).

1234567
Socialiniai tinklai
Internetinė paieška
Televizija
Radijas
Spauda
Reklaminiai žurnalai ir stendai
Draugai, šeima

10. Ar reklamos matomumo ar girdimumo dažnumas turi įtaką jūsų pasirinkimamui?

11. Jei prekybos centre tenka rinktis produktą iš kelių galimų variantų, o jų savybės identiškos, ar rinksitės produktą, kurio prekės ženklo vardą jau buvote girdėję arba matę reklamose?

12. Kokio turinio reklama jus labiausiai įtikina produkto ar paslaugos patikimumu? Pažymėti ne daugiau kaip 3 atsakymus.

13. Ką, jūsų nuomone, reikėtų labiausiai akcentuoti reklamoje? Pažymėkite 3 svarbiausius.

14. Kokios reklamos skatina jūsų susidomėjimą labiausiai? Pažymėti ne daugiau kaip 3 atsakymus.

15. Jūsų amžius?

16. Lytis?

17. Jūs gyvenate?

18. Jūsų pajamos per mėnesį?