Reklamos ir informacijos priemonių efektyvumas pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte

Anketos tikslas sužinoti; 1.Kokiomi informacijos priemonėmis vartotojai naudojasi pasirinkdami apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 2.Kokios reklamos ir informacijos priemonės efektyviausiai veikia vartotojus pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 3.Kokios reklamos ir informacijos priemonės labiausiai įtakoja skirtingas vartotojų grupes pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 4.Kokios reklamos ir informacijos priemones nėra išnaudojamos reklamuojant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 5.Kas įtakoja informacijos šaltinio pasirinkimą ieškant apgyvendinimo paslaugų Palangos kurorte.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai poilsiaujate Palangoje?

2. Už kokia kainą renkatės apgyvendinimo paslaugas?

3. Ar vykdamas poilsiauti į Palangą ieškote informacijos apie apgyvendinimo paslaugas iš anksto?

4. Ar vykdamas poilsiauti į Palangą apgyvendinimo paslaugas užsisakote iš anksto?

5.Kokiu informaciniu šaltiniu dažniausiai naudojatės rinkdamiesi apgyvendinimo paslaugas Palangoje?

6. Kodėl pasirinkote aukščiau paminėtą informacijos šaltinį?

7. Jūsų nuomone geriausia informacija apie apgyvendinimo paslaugas Palangoje:

8. Jūsų amžius

9. Jūsų išsilavinimas

10. Jūsų socialinė padėtis

11. Jūsų mėnesinės pajamos

12. Jūsų gyvenamoji vieta

Komentarai