RASK 2 kurso studijų kokybės įvertinimo apklausa

"Pažintinė praktika" dalyko įvertinimas: kodėl patiko/nepatiko? Komentarai ir pasiūlymai.

  1. Gal ir įdomi idėja rašyti straipsnį apie kažkokią temą (panašiai, kaip praeitais metais su knyga), tačiau nelabai buvo aišku kaip konkrečiai tai padaryti.
  2. Nulis komunikacijos.... Nebuvo žadėto paskutinio susitikimo.. Nebuvo pranešta per ivadine paskaita, kad bus vertinamas bibliografinis aprašas atskirai... Vertinimo struktūra dar ir dabar neaiški... Redaguos lituanistai? Ar mes tokie beraščiai? Ir vėl per susitikimus mokomės kaip cituoti... Tai jau buvo mokykloje kalama n metų, dar pavasario semestre universitete.. O dabae ir vėl? Kiek galima...
  3. Nepatiko, kad neauditorinė... Daug kas dubliavosi su Specialybinės Kalbos kultūros (pavasario semestre dalykas) nagrinėtomis temomis... Pasijauti lyg beraštis, nes vėl ir vėl kartojami citavimo ir gramatikos dalykai... Nebuvo aiškiai nurodyta kaip bus vertinamas darbas... tik eigoje buvo užsiminta, kad bus vertinamas atskirai bibliografinis aprašas, kas nebuvo išryškinta Moodle sistemoje (nebuvo aiškiai parašyti įvertinimai). Tai, jeigu nebuvai susitikime, nes tau kertasi su kita paskaita, tu ne tik kad nežinai, kad bus vertinamas bibliografinis aprašas.. bet taip pat ir vėliau atsiuntęs tu negali normaliai matyti rezultato. Susumavus viską... Šį dalyką reikėtų keisti... Plius straipsnio forma... Enciklopedinis straipsnis... Tai jeigu rašai apie kokį nors žmogų ir jo kūrybą... tai jau gaunasi publicistinis straipsnis (kas aišku jau blogai, bet kitaip ir neaprašysi autoriaus)... ir kertasi su knygos aprašymu... kas buvo Rytų Civilizacijos dalyke...
  4. Truko temoms po pasirinkimo "rėmų", į ką fokusuotis? Kokius aspektus konkrečioms temoms galime aprašyti, o kuriuos - ne? Dėstytoja buvo labai maloni ir daug geriau paaiškino individuolias praktikas.
  5. Viso pusmečio metu net neįsivaizdavau, kas tam dalyke darosi be to, kad žinojau, jog finale reikia parašyt enciklopedinį straipsnį. Iš kursiokų teko suprast, kad ir jie nelabai supranta, kas tame dalyke vyko.
  6. Trūko komunikacijos. Dažnai klausimai likdavo neatsakyti, jei buvo pateikiami elektroniniu būdu.
  7. Pažintinė praktika nuvylė. Susitikimų metu,kurių buvo vos keletas,buvo kalbama apie tuo metu nereikalingus dalykus. Vietoje to,kad būtų aptariama straipsnio rašymo eiga,galbūt,iškilę klausimai,kalbėta apie būsimą praktiką. Nesakau,kad tai nėra aktualu,bet tuo metu norėjosi susitelkti į straipsnį. Taip pat,rašant dėstytojai laiškus į elektroninį paštą,taip pat nebuvo jokio atsako.
  8. seminarai patys nepatiko, bet, manau, kad pats darbas tai buvo nebloga patirtis pradžiai.
  9. Trūko komunikacijos su dėstytoja. Bandant komunikuoti nepavyko sėkmingai to padaryti.
  10. Viskas saunu, tik yra nesusipratimu skaidrese.