Priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas ugdant vaikų savarankiškumą rengiantis mokyklai
15. Kaip manote, dėl kokių priežasčių ugdymo įstaigoje, savarankiškumo ugdyme, nepakankamas tėvų nepasitikėjimas pedagogu ir jo kompetencija?
Nemanau, kad taip yra.
Nepasitikėjimas vieni kitais
Dėl visokių supermamyčių kvailumo
Tėvai nepripažįsta vaiko auklėjimo spragų.
Nepasitikėjimas atsiranda tada, kai pedagogas dirba pagal seno tarybinio ugdymo šabloną. Taip sakant bando ugdyti avis.
Viskas keičiasi, laikas keičiasi, žmonės ir jų mąstymas bei požiūris į vaikų auklėjimą ir ugdymą keičiasi. Deja dažnai tenka susidurti jog patys pedagogai pastrige kažkuriam laiko taprsnyje ir nesistengia gilinti žinių, žengsti žingsnis į žingsnį su laiku ir visom naujovėmis. Tai dažnu atveju labai kenkia.
.
Per dideli reikalavimai iš pedagogų.
Mažai bendrauja
Kiekvienas žmogus turi savo įsitikinimus, sunku atsakyti kas tiksliai
Tėvai mažai bendrauja su mokytoja
Nepasiyikėjimas pedagogu
Mažai bendradarbiavimo
Per mazai skiriama demesio vaikui, primetama visas problemas spresti pedagogams
Nesusidutiau
Mažai info, bendravimo
Mano atžvilgiu nėra nepasitikėjimo pedagogu
Patys tėvai nepasitiki pedagogu, nenoriai dalyvauja savarankiškumo ugdymo procese.
Todėl, kad tėvų nuomone, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų darbas neatrodo reikšmingas.
Rrrrr
Dėl skirtingų požiūrių į savarankiškumą
Pedagogas turėtų aiškiai išdėstyti tėvams savo požiūrį į savarankiškumą, su tėvais padiskutuoti, ką vaikui duos savarankiškumas.
Tėvai mano žinantys savo vaiką geriau nei pedagogai, tiesiog lengviau sakyt išaugs, išmoks, negu prisiimti atsakomybę.
Trūkumas informacijos
Nepakankamas bendravimas tarp tėvų ir pedagogų
TĖVAI MAŽAI DOMISI VAIKŲ VEIKLOMIS
Nemanau, kad yra tėvų nepasitikėjimas pedagogu. Tiesiog tėvai ne visuomet turi laiko įtvirtinti savarankiškumo įgūdžius namuose
Tėvai neisigilina į pedagogo darbą
Netolerancija
Kai tėvai mažai domisi vaiko pasiekimais arba visiškai ignoruoja į pedagogo pastabas ir pasiūlymus
Nebėra pagarbos mokytojui.
Kai tėvai nesidomi patys ir visą atsakomybę už ugdymą perkelia ant pedagogų.
Nežinau
Skirtingas tėvų ir pedagogų išsilavinimas, nerastas bendras bendravimo lygis, būdas. Tėvai nesuoranta pedagogų esminės užduoties vaikų ugdyme. Pedagogai vaikus ugdo, o auklėti tėvų pareiga.
Neturiu nuomonės
Tėvai nenori dalyvauti susirinkimose,ir viską permeta , kad tai turi daryti pedagogai .
Bendravimas turi būti grįstas abipusia pagarba ir pasitikėjimu.