PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ ŽODŽIŲ REIKŠMIŲ TEKSTE SUPRATIMO YPATUMAI

Kokius metodus dažniausiai naudojate aiškindami vaikams nesuprantamą žodį tekste? Pakomentuokite, pateikite pavyzdžių.

  1. Aiškinu Pati, kiek suprantu, jei kiek sunkiau, pasitelkiu interneto pagalbą.
  2. Naudoju kartojimo metodą, kelis kartus pakartojame, taip geriau įsimenama.
  3. Aktyviuosius ir tradicinius.
  4. dazniausiai nepasako, kad nesupranta ,tenka paciai susiprasti, tekstukus parenku kad kuo maziau nesuprantamu zodziu
  5. Apibudinu,jam suorantamais,paprastais zodziais,kad suprastu apie ka eina kalba,paaiskinu viska paprastai ir suprantamai,pvz.ka reiskia zodis-Jautrus,tai zmogus,kuris labai greitai gali supykti,isizeisti,verkti
  6. Vaizdinę medžiagą įvairiomis formomis( teatralizuotai, natūralioje aplinkoje sukurdama naujas aplinkybes). Aktyvieji metodai.
  7. Keičiu į žinomą žodį, rodau iliustracijas, rodau veiksmais
  8. Naudoju žaidimą, piešimą, imitacijas, aiškinimą ir kt. Pagal vaikų žinių lygį atitinkamai aiškinu, detalizuoju(višta perekšlė tupi ant kiaušinių iš kurių išsiris viščiukai)
  9. Vaizdinį ieškome sąsajų, atrandame tam tikrų pavyzdžių
  10. Paaiškiname savais žodžiais, knygos.