PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ SKAITMENINIO RAŠTINGUMO KOMPETENCIJOS UGDYMAS, TAIKANT INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS

Gerb. Priešmokyklinio ugdymo mokytojai,

                      Esu Mykolo Romerio universiteto, žmogaus ir visuomenės fakulteto, edukacinių technologijų valdymo, antro magistro kurso studentė Eglė Krivickaitė. Kviečiu užpildyti apklausą apie priešmokykliniame ugdyme taikomas informacines komunikacines technologijas (toliau – IKT) ir jų naudojimą skaitmeninio raštingumo kompetencijai ugdyti. Atliekamo tyrimo metu siekiama išsiaiškinti priešmokyklinio ugdymo pedagogų nuomonę apie skaitmeninio raštingumo kompetencijos įtraukimą į bendrąją priešmokyklinio ugdymo programą.

 

Anketa yra anoniminė, jokių asmeninių duomenų pateikti nereikės.

 

Anketos duomenys bus naudojami baigiamojo darbo statistiniam apdorojimui.

 

Numatoma apklausos atlikimo trukmė – 5 – 10 min.

 

Dėl kilusių klausimų kreiptis nurodytais kontaktiniais duomenimis.

 

 

 

El. Paštas: [email protected]

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip vertinate skaitmeninio raštingumo kompetencijos įtraukimą į priešmokyklinio ugdymo programą? (įvertinkite kiekvieną teiginį) ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Skaitmeninio raštingumo kompetencijos trūko vaikų ugdymo metu
Skaitmeninio raštingumo kompetencija aktuali šių dienų priešmokyklinio amžiaus vaikams
Skaitmeninio raštingumo kompetencija leidžia vaikams tobulėti
Skaitmeninio raštingumo kompetencija padeda lengviau organizuoti ugdymo procesą
Skaitmeninio raštingumo kompetencija suteikia galimybę vaikams aktyviai įsitraukti į ugdymo procesą
Skaitmeninio raštingumo kompetencija ugdo vaikų motyvaciją mokytis
Skaitmeninio raštingumo kompetencija leidžia visiems vaikams įsitraukti į ugdymo procesą

2. Kaip vertinate IKT priemonių naudojimą priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procese? (įvertinkite kiekvieną teiginį) ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Motyvuoja vaikus įsitraukti į ugdymo procesą
Suteikia galimybę analizuoti ir spręsti kylančius klausimus
Padeda lengviau suprasti užduoties reikalavimus
Ugdo vaikų savarankiškumą
Suteikia galimybę analizuoti ir spręsti kilusias problemas
Padeda lengviau pateikti reikiamą informaciją apie ugdomąjį dalyką

3. Kaip dažnai naudojate IKT priemones ugdymo proceso metu? ✪

4. Kokias IKT priemones naudojate skaitmeninio raštingumo kompetencijos ugdymo procese? (įvertinkite kiekvieną priemonę) ✪

Kasdien
2 – 3 kartus per savaitę
Bent kartą per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Nenaudoju
„Mentimeter“
„Wordwall“
„Kahoot“
„Powerpoint“
„Word“
„Smartboard“
„Qr“ kodai

5. Kaip dažnai naudojate IKT priemones pristatydami veiklas priešmokyklinio amžiaus vaikams? (įvertinkite kiekvieną teiginį) ✪

Kasdien
Iki 5 kartų per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Nenaudoju
„Smartboard“
„Mentimeter“
„Youtube“
„Qr“ kodai
„Word“
„Powerpoint“

6. Kaip dažnai naudojate IKT priemones atlikdami veiklas kartu su priešmokyklinio amžiaus vaikais? (įvertinkite kiekvieną teiginį) ✪

Kasdien
Iki 5 kartų per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Nenaudoju
„Smartboard“
„Mentimeter“
„Youtube“
„Qr“ kodai
„Word“
„Powerpoint“

7. Kokie požymiai leidžia suprasti apie vaikų įgyjamas žinias skaitmeninio raštingumo kompetencijos ugdymo kontekste? (įvertinkite kiekvieną teiginį) ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vaikai aktyviai įsitraukia į ugdymo procesą
Vaikai nori demonstruoti jau turimas skaitmeninio raštingumo žinias
Vaikai domisi įvairiomis IKT priemonėmis
Vaikai ugdymą tęsia ir namų aplinkoje
Vaikai siekia reikiamos informacijos ieškoti internete

8. Jūsų išsilavinimas: ✪

9. Jūsų kvalifikacijos laipsnis: ✪

10. Jūsų amžius: ✪

11. Pedagoginio darbo stažas (metais): ✪