PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ SKAITMENINIO RAŠTINGUMO KOMPETENCIJOS UGDYMAS, TAIKANT INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS

Gerb. Priešmokyklinio ugdymo mokytojai,

                      Esu Mykolo Romerio universiteto, žmogaus ir visuomenės fakulteto, edukacinių technologijų valdymo, antro magistro kurso studentė Eglė Krivickaitė. Kviečiu užpildyti apklausą apie priešmokykliniame ugdyme taikomas informacines komunikacines technologijas (toliau – IKT) ir jų naudojimą skaitmeninio raštingumo kompetencijai ugdyti. Atliekamo tyrimo metu siekiama išsiaiškinti priešmokyklinio ugdymo pedagogų nuomonę apie skaitmeninio raštingumo kompetencijos įtraukimą į bendrąją priešmokyklinio ugdymo programą.

 

Anketa yra anoniminė, jokių asmeninių duomenų pateikti nereikės.

 

Anketos duomenys bus naudojami baigiamojo darbo statistiniam apdorojimui.

 

Numatoma apklausos atlikimo trukmė – 5 – 10 min.

 

Dėl kilusių klausimų kreiptis nurodytais kontaktiniais duomenimis.

 

 

 

El. Paštas: [email protected]

1. Kaip vertinate skaitmeninio raštingumo kompetencijos įtraukimą į priešmokyklinio ugdymo programą? (įvertinkite kiekvieną teiginį)

2. Kaip vertinate IKT priemonių naudojimą priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procese? (įvertinkite kiekvieną teiginį)

3. Kaip dažnai naudojate IKT priemones ugdymo proceso metu?

4. Kokias IKT priemones naudojate skaitmeninio raštingumo kompetencijos ugdymo procese? (įvertinkite kiekvieną priemonę)

5. Kaip dažnai naudojate IKT priemones pristatydami veiklas priešmokyklinio amžiaus vaikams? (įvertinkite kiekvieną teiginį)

6. Kaip dažnai naudojate IKT priemones atlikdami veiklas kartu su priešmokyklinio amžiaus vaikais? (įvertinkite kiekvieną teiginį)

7. Kokie požymiai leidžia suprasti apie vaikų įgyjamas žinias skaitmeninio raštingumo kompetencijos ugdymo kontekste? (įvertinkite kiekvieną teiginį)

8. Jūsų išsilavinimas:

9. Jūsų kvalifikacijos laipsnis:

10. Jūsų amžius:

11. Pedagoginio darbo stažas (metais):

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą