PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ PAŽINIMO KOMPETENCIJOS UGDYMAS ŽAIDIMAIS: PEDAGOGŲ POŽIŪRIS
Gerbiami priešmokyklinio ugdymo pedagogai,
Šią anketą sudarė Šiaulių universiteto Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo studijų IV kurso studentė. Anketa skirta išanalizuoti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą žaidimais. Anketa yra anoniminė. Joje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų, pastarieji tiesiog atspindi nuomonių įvairovę. Jūsų objektyvūs ir nuoširdūs atsakymai labai svarbūs. Prašyčiau Jūsų atsakymą/us labiausiai atitinkantį/čius Jūsų nuomonę ar situaciją pažymėti ženklu X arba įrašyti savo atsakymus. Kituose (atviro tipo) klausimuose prašyčiau įrašyti Jūsų nuomonę.
2. Kaip dažnai priešmokyklinėje grupėje pasireiškia vaikų pažinimo įgūdžių trūkumas?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
3. Kokių tikslų siekiate, skatindami priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą? (Galimi keli atsakymų variantai)
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
4. Jūsų nuomone, kur ir kada dažniausiai ugdomi vaikų pažinimo įgūdžiai?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
5. Kaip dažnai ugdydami priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją, taikote žaidimus?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
6. Kokie žaidimai daro didžiausią įtaką vaikų pažinimo kompetencijos ugdymui? (Galimi keli atsakymų variantai)
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
7. Jūsų nuomone, kurias vaiko pažinimo kompetencijos ugdymo/si sritis labiausiai lavina žaidimai (Galimi keli atsakymų variantai):
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
8. Priešmokyklinio amžiaus vaiko pažinimo kompetencijos pasiekimai stebimi: (Galimi keli atsakymų variantai)
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
9. Ar pritariate teiginiui, kad Jums pakanka kompetencijų ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją žaidimais:
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
10. Žinių apie priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją ugdančius žaidimus Jums suteikia (Galimi keli atsakymų variantai):
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti