PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ PAŽINIMO KOMPETENCIJOS UGDYMAS ŽAIDIMAIS: PEDAGOGŲ POŽIŪRIS


Gerbiami priešmokyklinio ugdymo pedagogai,
        Šią anketą sudarė Šiaulių universiteto Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo studijų IV kurso studentė. Anketa skirta išanalizuoti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą žaidimais. Anketa yra anoniminė. Joje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų, pastarieji tiesiog atspindi nuomonių įvairovę. Jūsų objektyvūs ir nuoširdūs atsakymai labai svarbūs. Prašyčiau Jūsų atsakymą/us labiausiai atitinkantį/čius Jūsų nuomonę ar situaciją pažymėti ženklu X arba įrašyti savo atsakymus. Kituose (atviro tipo) klausimuose prašyčiau įrašyti Jūsų nuomonę.

1. Apibūdinkite, kas yra priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencija?

  1. -
  2. .
  3. kaip gerai vaikai ką nors pažįsta
  4. -
  5. nezinau
  6. Neturiu nuomones.
  7. Mazgiai
  8. mokyti vaikus stebėti ir pažinti, tyrinėti ir atrasti save ir aplinkinį pasaulį, priimti apgalvotus ir pagrįstus sprendimus, domėtis socialine ir kultūrine, gamtine aplinka, jos raida, kryptingai pasirinkti ir taikyti pažinimo metodus
  9. Tai yra vaiko pasaulio pažinimas
  10. Pažinimo kompetencija suprantama kaip vaiko domėjimasis viskuo, kas yra aplink, gebėjimas sutelkti dėmesį, samprotauti, kritiškai mąstyti. Pažinimo kompetencija priešmokykliniame amžiuje ugdoma skatinant vaikus eksperimentuoti, atrasti, reflektuoti, vertinti, apibendrinti, iškylaujant, stebint, kuriant, žaidžiant.
…Daugiau…

2. Kaip dažnai priešmokyklinėje grupėje pasireiškia vaikų pažinimo įgūdžių trūkumas?

3. Kokių tikslų siekiate, skatindami priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą? (Galimi keli atsakymų variantai)

4. Jūsų nuomone, kur ir kada dažniausiai ugdomi vaikų pažinimo įgūdžiai?

5. Kaip dažnai ugdydami priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją, taikote žaidimus?

6. Kokie žaidimai daro didžiausią įtaką vaikų pažinimo kompetencijos ugdymui? (Galimi keli atsakymų variantai)

7. Jūsų nuomone, kurias vaiko pažinimo kompetencijos ugdymo/si sritis labiausiai lavina žaidimai (Galimi keli atsakymų variantai):

8. Priešmokyklinio amžiaus vaiko pažinimo kompetencijos pasiekimai stebimi: (Galimi keli atsakymų variantai)

9. Ar pritariate teiginiui, kad Jums pakanka kompetencijų ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją žaidimais:

10. Žinių apie priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją ugdančius žaidimus Jums suteikia (Galimi keli atsakymų variantai):

11. Kokių problemų kyla ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo įgūdžius žaidimais?

  1. -
  2. .
  3. kai vaikai nieko nenori daryti
  4. -
  5. nezinau
  6. Nu nu
  7. -
  8. Materialiniai
  9. Įvairesnių priemonių trūkumas.
  10. Dauguma vaikų niekuom nesidomi ir jiems niekad neįdomu, kadangi negalima žaisti su kompiuteriu ar turėti telefono, žiūrėti filmukus ar žaisti kompiuretinius žaidimus.
…Daugiau…

12. Kokias rekomendacijas pateiktumėte kolegoms/ėms, kurios padėtų sėkmingiau ugdyti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo įgūdžius žaidimais?

  1. -
  2. .
  3. skatinti pažinimo įgūdžių lavinimą, nepasiduoti, skambinti švietimo ministerijai jei kas neaišku
  4. -
  5. nexinau
  6. Jo jo
  7. -
  8. Žaisti kuo daugiau įduomių žaidimų
  9. Neturiu tiek patirties, kad galėčiau patarti.
  10. Nezinau
…Daugiau…

Pedagoginio darbo stažas:

  1. 2
  2. .
  3. 1
  4. -
  5. 12
  6. NerA
  7. 3m
  8. 1 m.
  9. 14 metų
  10. 4
…Daugiau…

Jūsų kvalifikacinė kategorija:

  1. mokytojas
  2. .
  3. kūno kultūra
  4. -
  5. 4
  6. Neturiu
  7. -
  8. mokytoja
  9. mokytoja
  10. Mokytoja
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą