Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Gerbiamas (-a) respondente, Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė, atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti priėmimo tarnybos darbuotojų vertinimus apie bendravimo kultūrą su klientais/svečiais Lietuvos viešbučiuose. Gauti duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajame darbe. Iš anksto dėkoju, kad skiriate šiam tyrimui truputį savo brangaus laiko ir nuoširdžiai atsakote į pateikiamus klausimus.
Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą
Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
nes visi stengiasi tinkamai aptarnauti ir kas sveciai sugriztu i musu viesbuti
Nezinau, kas ta priemimo tarnyba
Dirba ne vienas ir yra visokių žmonių, vieni geriau tinka tam darbui, kiti ne taip.
Visas priėmimo tarnybos darbuotojai baigę turizmo administarvimą ir išmano savo darbą.
Paslaugumas, sugebejimas spręsti iškilusias problemas - tai pagrindinė mūsų viešbučio priėmimo skyriaus darbuotojų pareiga ir priedermė.
--
musu darbuotojai malonus,mandagus,paslaugus ir malonios isvaizdos:)
Darbuotojai išmano savo darbą, visada yra mandagūs ir paslaugūs, greitai sprendžia iškilusias problemas. Svečiai taip pat yra patenkinti.
Čia dėl bendravimo kultūros? Iš esmės viskas gerai. Pasitaiko retkarčiais situacijų, kai reikėtų elgtis šiek tiek kitaip.
geri sveciu atsiliepimai, kolektyvas puikiai išmanantis savo darba
Darbuotojai komunikabilus, reaguojantys i situacijas, lankstus
Dirba bendraujantys, darbštūs ir atsakingi darbuotojai.
mazai nusiskundimu
Mūsų darbuotojai puikiai išmano bendravimo ypatumus.