Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Gerbiamas (-a) respondente, Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė, atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti priėmimo tarnybos darbuotojų vertinimus apie bendravimo kultūrą su klientais/svečiais Lietuvos viešbučiuose. Gauti duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajame darbe. Iš anksto dėkoju, kad skiriate šiam tyrimui truputį savo brangaus laiko ir nuoširdžiai atsakote į pateikiamus klausimus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jums patinka darbas viešbutyje, kuriame dirbate?

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

Ar Jūsų viešbutyje dirba patyrę darbuotojai, turintys reikiamą išsilavinimą ir kvalifikaciją?

Ar Jūsų viešbutyje taikomi bendravimo su klientais standartai?

Kokiu būdu susipažinote su priėmimo tarnybos bendravimo standartais?

Kaip Jūs vertinate tuos bendravimo standartus?

Jeigu susipažinote su priėmimo tarnybos bendravimo standartais kitu būdu, tai parašykite kokiu:

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

Kaip Jus galvojate ar viešbučiams reikalingas bendravimo standartų diegimas?

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

Jei darbdavys Jums pasiūlytų pasitobulinti klientų/svečių aptarnavimo srityje, ar sudalyvautumėte

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

Kaip vertinate Jūsų viešbučio priėmimo tarnybos darbuotojų profesionalumą?

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

Kokių pastabų ar nusiskundimų sulaukėte dėl bendravimo kultūros iš klientų/svečių?

Jeigu gavote kitų pastabų nei anketoje paminėti, tai parašykite kokių:

Kokių pastabų sulaukėte dėl bendravimo kultūros iš vadovų?

Ar reaguojama į svečių/klientų pastabas bei kritiką apie viešbučio darbuotojų bendravimo kultūrą

Jeigu gavote kitų pastabų nei anketoje paminėti, tai parašykite kokių:

Jūsų darbo stažas svetingumo versle:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų amžius:

Jūsų lytis