Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

  1. Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
  2. Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
  3. nes visi stengiasi tinkamai aptarnauti ir kas sveciai sugriztu i musu viesbuti
  4. Nezinau, kas ta priemimo tarnyba
  5. Dirba ne vienas ir yra visokių žmonių, vieni geriau tinka tam darbui, kiti ne taip.
  6. Visas priėmimo tarnybos darbuotojai baigę turizmo administarvimą ir išmano savo darbą.
  7. Paslaugumas, sugebejimas spręsti iškilusias problemas - tai pagrindinė mūsų viešbučio priėmimo skyriaus darbuotojų pareiga ir priedermė.
  8. --
  9. musu darbuotojai malonus,mandagus,paslaugus ir malonios isvaizdos:)
  10. Darbuotojai išmano savo darbą, visada yra mandagūs ir paslaugūs, greitai sprendžia iškilusias problemas. Svečiai taip pat yra patenkinti.
  11. Čia dėl bendravimo kultūros? Iš esmės viskas gerai. Pasitaiko retkarčiais situacijų, kai reikėtų elgtis šiek tiek kitaip.
  12. geri sveciu atsiliepimai, kolektyvas puikiai išmanantis savo darba
  13. Darbuotojai komunikabilus, reaguojantys i situacijas, lankstus
  14. Dirba bendraujantys, darbštūs ir atsakingi darbuotojai.
  15. mazai nusiskundimu
  16. Mūsų darbuotojai puikiai išmano bendravimo ypatumus.